امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۳:۵۹:۴۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اسبی که در سوادکوه طعمه پلنگ شد

مهر ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3867کد مطلب

255تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اسبی که در سوادکوه طعمه پلنگ شد

اسبی که در سوادکوه طعمه پلنگ شد

به گزارش شیرگاه خبر ،فلاحی رئیس اداره محیط زیست شهرستان سوادکوه گفت: یک قلاده پلنگ در نزدیکی روستای سنگ سرک سوادکوه به یک راس اسب حمله کرد و بدنش را متلاشی کرد. او افزود: دوربین تله‌ای در منطقه سوادکوه و و سوادکوه شمالی تصاویری از پلنگ ثبت کرد و تقریبا ۲۰ قلاده پلنگ در این منطقه وجود دارد. فلاحی، منطقه شکار ممنوع سوادکوه را زیستگاه پلنگ دانست و گفت: چندین بار حمله پلنگ به انسان در این منطقه گزارش شد و این حیوان...

به گزارش شیرگاه خبر ،فلاحی رئیس اداره محیط زیست شهرستان سوادکوه گفت: یک قلاده پلنگ در نزدیکی روستای سنگ سرک سوادکوه به یک راس اسب حمله کرد و بدنش را متلاشی کرد.

او افزود: دوربین تله‌ای در منطقه سوادکوه و و سوادکوه شمالی تصاویری از پلنگ ثبت کرد و تقریبا ۲۰ قلاده پلنگ در این منطقه وجود دارد.

فلاحی، منطقه شکار ممنوع سوادکوه را زیستگاه پلنگ دانست و گفت: چندین بار حمله پلنگ به انسان در این منطقه گزارش شد و این حیوان وحشی برای دفاع از خودش واکنش نشان می‌دهد و غالبا به منازل افراد نمی‌رود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سوادکوه ادامه داد: حیات وحش به همت مردم منطقه از چند سال گذشته تاکنون احیا شده است و مردم به صورت خودجوش از حیات وحش محفاظت می‌کنند.

فلاحی افزود: طبق ماده ۹ قانون حفاظت محیط زیست خسارت به احشام پیش بینی نشده است

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .