امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۱:۵۲:۲۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اقامه نماز جمعه در ۱۱ شهر مازندران

بهمن ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5276کد مطلب

250تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اقامه نماز جمعه در ۱۱ شهر مازندران

اقامه نماز جمعه در ۱۱ شهر مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به شرایط کرونایی در استان گفت: بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونای مازندران، نماز جمعه این هفته، فقط در ۱۱ شهر استان مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. حجت الاسلام انتظاری افزود: نماز جمعه فردا ۲۴ بهمن در شهر‌های گلوگاه، سورک (میاندورود)، سیمرغ، شیرگاه (سوادکوه شمالی)، فریدونکنار، محمودآباد، چالوس، عباس آباد، کلارآباد، سلمانشهر و کلاردشت برگزار می‌شود و در دیگر شهر‌ها و مناطق به...

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به شرایط کرونایی در استان گفت: بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونای مازندران، نماز جمعه این هفته، فقط در ۱۱ شهر استان مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام انتظاری افزود: نماز جمعه فردا ۲۴ بهمن در شهر‌های گلوگاه، سورک (میاندورود)، سیمرغ، شیرگاه (سوادکوه شمالی)، فریدونکنار، محمودآباد، چالوس، عباس آباد، کلارآباد، سلمانشهر و کلاردشت برگزار می‌شود و در دیگر شهر‌ها و مناطق به علت شیوع کرونا برگزار نخواهد شد.
وی به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی و زدن ماسک و دستکش را برای نماز گزاران ضروری دانست.
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران همراهی مردم به ویژه نمازگزاران در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را ضروری دانست و از هم استانی‌ها خواست در روز‌های همه گیری کرونا به شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجه کنند.
حجت الاسلام انتظاری افزود: معیار سفید بودن وضعیت شهرستان‌ها از نظر نبود آلودگی ویروسی، منوط به اعلام رسمی و کتبی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .