امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۲:۵۳:۵۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اقامه نماز جمعه ۱۱ مهرماه در تمام شهرهای مازندران

مهر ۱۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3847کد مطلب

242تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اقامه نماز جمعه ۱۱ مهرماه در تمام شهرهای مازندران

اقامه نماز جمعه ۱۱ مهرماه در تمام شهرهای مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت‌الاسلام «محمد انتظاری» نماز جمعه فردا ۱۱ مهرماه در شهرهای دارای وضعیت زرد استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.   مسئول دفتر نمايندگي شوراي سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به اینکه نماز جمعه این هفته تنها در شهرهای بهشهر و پل سفید به دلیل شرایط قرمز کرونایی با شرایط سخت گیرانه تر برگزار می‌شود، بیان کرد: نماز جمعه فردا در تمام شهرهای مازندران اقامه می‌شود.   وی با اعلام اینکه نماز جمعه این هفته...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت‌الاسلام «محمد انتظاری» نماز جمعه فردا ۱۱ مهرماه در شهرهای دارای وضعیت زرد استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

مسئول دفتر نمايندگي شوراي سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به اینکه نماز جمعه این هفته تنها در شهرهای بهشهر و پل سفید به دلیل شرایط قرمز کرونایی با شرایط سخت گیرانه تر برگزار می‌شود، بیان کرد: نماز جمعه فردا در تمام شهرهای مازندران اقامه می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه نماز جمعه این هفته در مرکز استان به امامت حجت الاسلام والمسلمین« محمدباقرمحمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی امام خمینی (ره) ساری اقامه می‌شود، تصریح کرد: به همراه داشتن ماسک و دستکش و استفاده از این اقلام بهداشتی هنگام حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه استان الزامی است.

 

حجت‌الاسلام انتظاری با بیان اینکه نمازگزاران باید با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، ضمن زدن ماسک و رعایت تمام نکات بهداشتی، با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، حضور و اقامه نماز کنند، ‌تأکید کرد:  مردم نکات بهداشتی را برای پیشگیری از کرونا جدی‌ بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه سنگرهای نماز جمعه تعطیل‌پذیر نیست، افزود: ریشه کن کردن بیماری کرونا در گرو مشارکت جدی مردم است.

 

مسئول دفتر نمايندگي شوراي سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران از مردم خواست به توصیه‌های بهداشتی بیش از پیش توجه کنند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .