امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۶:۱۱:۴۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » انتظار یک هفته‌ای برای باران در مازندران

دی ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4715کد مطلب

297تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

انتظار یک هفته‌ای برای باران در مازندران

انتظار یک هفته‌ای برای باران در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ، کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به گذشت سه روز صاف و آفتابی در استان گفت : امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه شاهد افزایش نسبی ابر در آسمان مازندران خواهیم بود اما از پنجشنبه دوباره آسمان صاف و آفتابی می‌شود. فرجی افزود : تا ۶ روز آینده بارندگی در مازندران نداریم و تا یکشنبه هفته آینده، شاهد روز‌هایی گرم و شب‌هایی سرد در استان خواهیم بود. او گفت : بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از اواخر...

به گزارش شیرگاه خبر ، کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به گذشت سه روز صاف و آفتابی در استان گفت : امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه شاهد افزایش نسبی ابر در آسمان مازندران خواهیم بود اما از پنجشنبه دوباره آسمان صاف و آفتابی می‌شود.
فرجی افزود : تا ۶ روز آینده بارندگی در مازندران نداریم و تا یکشنبه هفته آینده، شاهد روز‌هایی گرم و شب‌هایی سرد در استان خواهیم بود.
او گفت : بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از اواخر وقت یکشنبه شاهد افزایش ابر خواهیم بود که منجر به بارندگی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته آینده می‌شود.
کارشناس هواشناسی مازندران همچنین وضعیت دریا را تا ۴۸ ساعت آینده با موج کوتاه و برای فعالیت‌های دریایی، مناسب پیش بینی کرد.
به گفته فرجی در شبانه روز گذشته کجور و بلده با ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر و کیاسر، ساری و گلوگاه با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق مازندران بودند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .