امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۰:۵۸:۰۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای شمالی

فروردین ۲۳, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10088کد مطلب

16تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای شمالی

بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روز پنج‌شنبه بیست و سوم فروردین‌ماه اعلام کرد؛ تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین–رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار است و ضمنا محورهای شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند. در سایر محورها نیز تردد روان است و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، البرز، تهران، گلستان،...

به گزارش شیرگاه خبر ،مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روز پنج‌شنبه بیست و سوم فروردین‌ماه اعلام کرد؛ تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین–رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار است و ضمنا محورهای شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

در سایر محورها نیز تردد روان است و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، البرز، تهران، گلستان، سمنان و همدان وجود دارد.

محور مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد – طالقان و محورهای دارای انسداد فصلی؛  سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا،  گنجنامه – تویسرکان، وازک–بلده و  پونل – خلخال هستند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .