امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۴:۱۸:۴۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بارش پراکنده از اواخر امروز در ارتفاعات

دی ۲۴, ۱۳۹۷ تاریخ انتشار

adminنویسنده

298کد مطلب

296تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بارش پراکنده از اواخر امروز در ارتفاعات

بارش پراکنده از اواخر امروز در ارتفاعات

به گزارش   شیرگاه خبر به نقل ازخبرگزارس صدا وسیما. هواشناسی استان با اعلام اینکه آسمان امروز تا اواخر روز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما همراه است , اعلام کرد : از اواخر روز در ارتفاعات غربی استان ابری همراه با بارش پراکنده و وزش بادخواهد بود . آسمان استان روز دوشنبه ۲۴ دی نیمه ابری به تدریج از سمت غرب استان ابری همراه با بارندگی که در ارتفاعات مه‌آلودبا همراه بارش برف، وزش باد و کاهش دما...

به گزارش   شیرگاه خبر به نقل ازخبرگزارس صدا وسیما3054152 638.

هواشناسی استان با اعلام اینکه آسمان امروز تا اواخر روز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما همراه است , اعلام کرد : از اواخر روز در ارتفاعات غربی استان ابری همراه با بارش پراکنده و وزش بادخواهد بود .

آسمان استان روز دوشنبه ۲۴ دی نیمه ابری به تدریج از سمت غرب استان ابری همراه با بارندگی که در ارتفاعات مه‌آلودبا همراه بارش برف، وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

آسمان مازندران سه ‏شنبه و چهارشنبه ۲۵ و ۲۶ دی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در ارتفاعات با وزش باد گرم گاهی شدید پیش بینی می‌شود.

آسمان استان روز پنج‏شنبه ۲۷ دی نیمه ابری بتدریج ابری همراه با بارندگی که در ارتفاعات مه‌آلود همراه با بارش برف، وزش باد گاهی شدید و کاهش دما خواهد بود.

آسمان مازندران در روز جمعه ۲۸ دی ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات، دامنه‌ها و کوهپایه‌ها با بارش برف، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

هواشناسی گرمترین و خنک ترین مناطق استان را  گلوگاه با ۱۴ درجه بالای صفر  و کیاسر با  ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .