امروز یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۹:۵۲:۳۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » سراسر استان » بازداشت اراذل تبر به دست در نور

فروردین ۵, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10013کد مطلب

23تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بازداشت اراذل تبر به دست در نور

بازداشت اراذل تبر به دست در نور

به گزارش شیرگاه خبر ،فرمانده انتظامی شهرستان نور امروز شنبه چهارم فروردین ۱۴۰۳ گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد ترافیک و برهم خوردن نظم و امنیت در یکی از مناطق شهری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. سرهنگ احمد امینی افزود: ماموران انتظامی با دریافت این خبر، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی‌های اولیه دریافتند، یکی از اراذل و اوباش تبر به دست با انسداد یکی...

به گزارش شیرگاه خبر ،فرمانده انتظامی شهرستان نور امروز شنبه چهارم فروردین ۱۴۰۳ گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد ترافیک و برهم خوردن نظم و امنیت در یکی از مناطق شهری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ احمد امینی افزود: ماموران انتظامی با دریافت این خبر، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی‌های اولیه دریافتند، یکی از اراذل و اوباش تبر به دست با انسداد یکی از خیابان‌ها و ایجاد نزاع و درگیری با افراد اقدام به اخلال در نظم وامنیت عمومی کرده است.

اوبا اشاره به برخورد مقتدرانه پلیس با این اراذل و اوباش نو ظهور از بازداشت و دستگیری متهم و کشف ابزار آلات شرارت خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .