امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۰:۵۱:۵۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » مسئولین شهرستانی » بازدید استاندار مازندران از سد البرز ( آیت الله صالحی مازندرانی )

اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9115کد مطلب

268تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بازدید استاندار مازندران از سد البرز ( آیت الله صالحی مازندرانی )

بازدید استاندار مازندران از سد البرز ( آیت الله صالحی مازندرانی )

به گزارش شیرگاه خبر ،مقام عالی دولت در استان، امروز همزمان با عید سعید فطر در بازدید سرزده از سد البرز ( آیت الله صالحی مازندرانی ) طی دستوری به برار زاده، مدیر عامل آبفای مازندران بر تداوم عملیات آب رسانی به شهرهای گروه الف و همچنین شهر شیرگاه و پیگیری تامین آب شرب روستاهای اطراف سد البرز تاکید کرد. استاندار در این بازدید همچنین به مدیرعامل آب منطقه ای استان دستور داد، تا طرح گردشگری در دریاچه سدالبرز و...

به گزارش شیرگاه خبر ،مقام عالی دولت در استان، امروز همزمان با عید سعید فطر در بازدید سرزده از سد البرز ( آیت الله صالحی مازندرانی ) طی دستوری به برار زاده، مدیر عامل آبفای مازندران بر تداوم عملیات آب رسانی به شهرهای گروه الف و همچنین شهر شیرگاه و پیگیری تامین آب شرب روستاهای اطراف سد البرز تاکید کرد.

استاندار در این بازدید همچنین به مدیرعامل آب منطقه ای استان دستور داد، تا طرح گردشگری در دریاچه سدالبرز و راه دسترسی مردم به گلزار شهدا لفورک در میانه این دریاچه را به مرحله اجرا درآورد.

حسینی پور در این روز با حضور در گلزار شهدای لفورک لفور بخش مرکزی شهرستان سوادکوه شمالی که در وسط دریاچه سد به صورت جزیره ای مانند قرار دارد، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با آرمان های بلند گلگون کفنان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .