امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۱:۵۱:۰۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بازدید رییس کل دادگستری استان مازندران از دادگستری سوادکوه شمالی و شیرگاه

مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3446کد مطلب

281تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بازدید رییس کل دادگستری استان مازندران از دادگستری سوادکوه شمالی و شیرگاه

بازدید رییس کل دادگستری استان مازندران از دادگستری سوادکوه شمالی و شیرگاه

به گزارش شیرگاه خبر ، حجت الاسلام والمسلمین اکبری به همراه، معاونین رییس کل و رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان از بخش‌های مختلف دادگستری شهرستان سوادکوه وحوزه قضائی شیرگاه به صورت از پیش اعلام نشده بازدید و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کردند. حجت الاسلام والمسلمین اکبری دراین بازدید ازتلاش قضات و کارکنان شهرستان در احقاق حق مردم تشکر کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع همواره مورد تاکید دستگاه قضای استان...

به گزارش شیرگاه خبر ، حجت الاسلام والمسلمین اکبری به همراه، معاونین رییس کل و رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان از بخش‌های مختلف دادگستری شهرستان سوادکوه وحوزه قضائی شیرگاه به صورت از پیش اعلام نشده بازدید و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری دراین بازدید ازتلاش قضات و کارکنان شهرستان در احقاق حق مردم تشکر کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع همواره مورد تاکید دستگاه قضای استان است و ازشما می‌خواهیم درهمه مراحل رسیدگی حقوق مراجعان محترم شمرده شود.

رییس کل دادگستری استان مازندران ضمن اشاره به سند تحول قضایی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که در بند‌های هشت گانه‌ای به وضوح به آن‌ها اشاره شده است، گفت: در راستای اجرای سند تحول، وظیفه‌ی ما، اقتدار شأن دستگاه قضایی و دقت وسرعت در رسیدگی‌ها و تکریم و گرامیداشت همه مراجعان به دستگاه قضایی استان مازندران است.

وی تاکید کرد: قضات و کارکنان با برنامه ریزی و توجه نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌ها اهتمام جدی داشته و نسبت به آسیب شناسی پرونده‌های مسن تلاش کنند و مهمترین عامل مُسن بودن این پرونده‌ها را بررسی نمایند، از همکاران قضایی انتظار دارم نسبت به اختصاص اوقات رسیدگی فوق العاده به این پرونده‌ها و مختومه نمودن آنان اقدام نمایند

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .