امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۲:۰۹:۱۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » باند بزرگ سارقان سیم برق در سوادکوه شمالی متلاشی شد /کشف ۶ کیلوگرم تریاک در نوشهر

خرداد ۱۵, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1528کد مطلب

240تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

باند بزرگ سارقان سیم برق در سوادکوه شمالی متلاشی شد /کشف ۶ کیلوگرم تریاک در نوشهر

باند بزرگ سارقان سیم برق در سوادکوه شمالی متلاشی شد /کشف ۶ کیلوگرم تریاک در نوشهر

به گزارش  شیرگاه خبر، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه پانزدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید باند بزرگ سارقان سیم برق در سوادکوه شمالی متلاشی شد سرهنگ دمساز فرماندهی نیروی انتظامی سوادکوه شمالی گفت: با تلاش ماموران انتظامی وآگاهی شهرستان توانستند یک باند سارقان سیم در بیش چند روستا این شهرستان از ماه‌های قبل اقدام به سرقت می‌کردند دستگیر و پس از اقدامات قانونی به محاکم قضایی تحویل شدند. وی افزود: چندین مرتبه این سارقان حرفه‌ای از دست ماموران گریختند که دوشب قبل با...

به گزارش  شیرگاه خبر، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه پانزدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید

باند بزرگ سارقان سیم برق در سوادکوه شمالی متلاشی شد

سرهنگ دمساز فرماندهی نیروی انتظامی سوادکوه شمالی گفت: با تلاش ماموران انتظامی وآگاهی شهرستان توانستند یک باند سارقان سیم در بیش چند روستا این شهرستان از ماه‌های قبل اقدام به سرقت می‌کردند دستگیر و پس از اقدامات قانونی به محاکم قضایی تحویل شدند.

وی افزود: چندین مرتبه این سارقان حرفه‌ای از دست ماموران گریختند که دوشب قبل با اقدامات پلیسی که باز در حال فرار بودند (با شلیک پنج گلوله) موتور رها اقدام به فرار کردند که ماموران موفق به دستگیری آنان شدند وبه جرم خود اعتراف کردند.

کشف ۶ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی نوشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران دو متهم به تهیه و توزیع موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی قضائی این افراد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم محمدی از کشف ۶ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد وگفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند

فرمانده انتظامی نوشهر با هشدار به قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، گفت: پلیس در راه مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی فروگذرا نخواهد کرد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .