امروز یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۵:۳۳:۵۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » ایثار و مقاومت » با تمام وجود پای این انقلاب ایستاده ایم

فروردین ۵, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10032کد مطلب

20تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

با تمام وجود پای این انقلاب ایستاده ایم

با تمام وجود پای این انقلاب ایستاده ایم

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام والمسلمین بهرامی “مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا” به همراه معاون هماهنگ کننده و جمعی از معاونین این حوزه، در آغازین روزهای سال جدید با خانواده معظم شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی دیدار کردند. مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا در این دیدار با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در اولین روز کاری رسمی سال جدید توفیق زیارت خانواده معظم شهید مدافع حرم سعید کمالی که خود از پاسداران عقیدتی...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام والمسلمین بهرامی “مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا” به همراه معاون هماهنگ کننده و جمعی از معاونین این حوزه، در آغازین روزهای سال جدید با خانواده معظم شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی دیدار کردند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا در این دیدار با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در اولین روز کاری رسمی سال جدید توفیق زیارت خانواده معظم شهید مدافع حرم سعید کمالی که خود از پاسداران عقیدتی حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا بوده را نصیب ما کرده ، خاطر نشان کرد: شهدا راه سعادت و کمال را انتخاب کردند و برای حفظ و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی از همه تعلقات دنیوی خود گذشتند و جانشان را در این مسیر مقدس فدا کردند.

پدر والامقام شهید کمالی نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از سیره معنوي و جهادی این شهید در راه پاسداری از ارزش های الهی ، خاطرنشان کرد : ما با تمام وجود پای این انقلاب ایستاده ایم و این انقلاب به لطف و عنایت خداوند پایدار و استوار خواهند ماند و هر کسی که به این نظام مقدس خیانت کرده رسوا و زبون شده و ان شالله خداوند ما را در این مسیر روشن دفاع از آرمان های انقلاب ثابت قدم بدارد.

گفتنی است شهید کمالی از پاسداران حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا بوده که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ در راه دفاع از حریم ولایت و امامت در حماسه کربلای خانطومان به فيض شهادت نائل آمد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .