امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۴:۱۴:۵۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » برنامه بنیاد سوادکوه شمالی در سالروز آزادگان به میهن اسلامی تشریح شد

مرداد ۲۴, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1891کد مطلب

387تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

برنامه بنیاد سوادکوه شمالی در سالروز آزادگان به میهن اسلامی تشریح شد

برنامه بنیاد سوادکوه شمالی در سالروز آزادگان به میهن اسلامی تشریح شد

 به گزارش شیرگاه خبر ،هدایتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سوادکوه شمالی یک شنبه ۲۰ مرداد ماه ضمن گرامیداشت سالروز ورود غیور مردان آزاده به میهن اسلامی، آزادگان را نمونه بارز استقامت و پایمردی دانست و گفت: آزادگان، گوهر گرانبهایی هستند که در خاک های سرزمینمان پرورش یافتند و راه تعالی را پیمودند. هدایتی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سی‌امین سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه شمالی با...

 به گزارش شیرگاه خبر ،هدایتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سوادکوه شمالی یک شنبه ۲۰ مرداد ماه ضمن گرامیداشت سالروز ورود غیور مردان آزاده به میهن اسلامی، آزادگان را نمونه بارز استقامت و پایمردی دانست و گفت: آزادگان، گوهر گرانبهایی هستند که در خاک های سرزمینمان پرورش یافتند و راه تعالی را پیمودند.
هدایتی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سی‌امین سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه شمالی با همکاری بنیاد شهید سوادکوه و هیات آزادگان سوادکوه در نظر دارد برنامه های همایش آزادگان به همراه خانواده، تجلیل از آزادگان سادات، خاطره گویی در نماز جمعه شهر شیرگاه ، اجرای مسابقه پیامکی، دیدار با آزادگان، ارسال پیامک تبریک به کلیه آزادگان، حضور آزادگان در گلزار شهدای گمنام و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان شهدا را برگزار کند.
رئیس بنیاد سوادکوه شمالی اظهار داشت: در رابطه با برگزاری بهتر برنامه های سالروز آزادگان، هماهنگی لازم با ادارات شهرستان صورت گرفته است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .