امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۳:۵۷:۱۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » سراسر استان » برگزاری انتخابات ۸ حوزه به صورت الکترونیکی

فروردین ۹, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10083کد مطلب

33تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

برگزاری انتخابات ۸ حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش شیرگاه خبر ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص دور دوم انتخابات، گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد. وزیر کشور ادامه داد: برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک‌نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود. به گفته محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم...

به گزارش شیرگاه خبر ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص دور دوم انتخابات، گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وزیر کشور ادامه داد: برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک‌نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

به گفته محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

اسلامی همچنین تأکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .