امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۱:۳۶:۲۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » برگزاری اولین المپیاد ورزشي فرهنگی و علمی شهید عجمیان

اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10219کد مطلب

24تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

برگزاری اولین المپیاد ورزشي فرهنگی و علمی شهید عجمیان

برگزاری اولین المپیاد ورزشي فرهنگی و علمی شهید عجمیان

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ غفارپور “مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا و مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران” از برگزاری اولین المپیاد ورزشي فرهنگی و علمی شهید عجمیان ویژه محلات سراسر استان مازندران خبر داد و گفت: به منظور گسترش نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ ورزش و سلامت در بین آحاد مردم به ویژه پایگاه های مقاومت سراسر استان مازندران، المپیادی تحت عنوان المپیاد فرهنگی ورزش علمی شهید عجمیان ویژه محلات سراسر استان مازندران پیش بینی...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ غفارپور “مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا و مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران” از برگزاری اولین المپیاد ورزشي فرهنگی و علمی شهید عجمیان ویژه محلات سراسر استان مازندران خبر داد و گفت: به منظور گسترش نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ ورزش و سلامت در بین آحاد مردم به ویژه پایگاه های مقاومت سراسر استان مازندران، المپیادی تحت عنوان المپیاد فرهنگی ورزش علمی شهید عجمیان ویژه محلات سراسر استان مازندران پیش بینی شده است.

سرهنگ غفارپور افزود: شروع این رویداد از ابتدای بهمن ۱۴۰۲ بوده و در همه ی پایگاههای محلات، مسابقات در هشت رشته ورزشی و در چند رشته علمی و فرهنگی برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران تصریح کرد: به مناسبت دومین کنگره ده هزار و چهارصد شهید سرافراز استان مازندران مرحله استانی در شهرستان فریدونکنار و به میزبانی سپاه و اداره ورزش فریدونکنار در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه برگزار خواهد شد و نفرات برتری که در مسابقات سطح شهرستانی انتخاب شدند به مرحله استانی ورود پیدا کردند.

وی از آغار افتتاحیه این مسابقات در روز چهارشنبه ساعت نه در شهرستان فریدونکنار خبر داد و گفت: افتتاحیه با حضور فرمانده سپاه کربلا و سایر مسئولین استانی برگزار خواهد شد و به همه نفرات برتر جوایز و لوح سپاس اهدا خواهد شد و در تمام این مسابقات یادبود دومین کنگره شهدا و ده هزار و چهارصد شهید استان ذکر شده است.

سرهنگ غفارپور اظهار کرد: این مسابقه با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان و معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا برگزار می شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .