امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۱:۰۸:۳۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » برگزاری یادواره شهدای خان طومان در حمایت از سیل‌زدگان مازندران

اردیبهشت ۷, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

756کد مطلب

469تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

برگزاری یادواره شهدای خان طومان در حمایت از سیل‌زدگان مازندران

برگزاری یادواره شهدای خان طومان در حمایت از سیل‌زدگان مازندران

به گزارش شیرگاه خبر، عسگر مجیدی با بیان اینکه در دو سال گذشته یادواره شهادت شهدای خان طومان در قالب اردیبهشت مقاومت برگزار شده است، بیان کرد: امسال با توجه به وقوع سیل در کشور که مازندران نیز متأثر از آن شد در نظر داریم این یادواره را در راستای حمایت از سیل زدگان استان برگزار کنیم. وی با اشاره به پروژه‌های سپاه کربلا در بازسازی منازل آسیب دیده سیل اخیر گفت: امسال به مناسبت سالگرد شهادت شهدای خان طومان،...

به گزارش شیرگاه خبر، عسگر مجیدی با بیان اینکه در دو سال گذشته یادواره شهادت شهدای خان طومان در قالب اردیبهشت مقاومت برگزار شده است، بیان کرد: امسال با توجه به وقوع سیل در کشور که مازندران نیز متأثر از آن شد در نظر داریم این یادواره را در راستای حمایت از سیل زدگان استان برگزار کنیم.

وی با اشاره به پروژه‌های سپاه کربلا در بازسازی منازل آسیب دیده سیل اخیر گفت: امسال به مناسبت سالگرد شهادت شهدای خان طومان، ۴۲ گروه جهادی مزین به نام ۴۲ شهید مدافع، ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در شهرستان سیمرغ جمع شده و به مناطق سیل زده برای بازسازی منازل تخریب شده اعزام خواهند شد.

مجیدی با بیان اینکه برگزاری این مراسم امتداد فعالیت جهادی و ایثارگرانه شهدای مدافع حرم است، یادآور شد: طبق توافق صورت گرفته، ۱۵۰ واحد مسکونی خسارت دیده در شهرهای مختلف توسط این گروه‌های جهادی به صورت ۱۰۰ درصدی بازسازی خواهند شد. بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در مازندران وجود دارد که از آنها در بازسازی اماکن خسارت دیده سیل اخیر بهره خواهیم برد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .