امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۴:۵۸:۳۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بهره برداری از مرکز تشخیصی پزشکی قانونی مرکز استان

بهمن ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5300کد مطلب

238تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بهره برداری از مرکز تشخیصی پزشکی قانونی مرکز استان

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل این طرح ۱۹میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شد گفت: طرحی که امروز به بهره برداری رسید فاز دوم مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی ساری بود که در سه هزار مترمربع ساخته شد. به گفته عباسی، فاز یک این ساختمان، تیر ماه امسال همزمان با هفته قوه قضاییه در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و با چهار هزار متر مربع فضای ساختمانی افتتاح...

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل این طرح ۱۹میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شد گفت: طرحی که امروز به بهره برداری رسید فاز دوم مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی ساری بود که در سه هزار مترمربع ساخته شد.
به گفته عباسی، فاز یک این ساختمان، تیر ماه امسال همزمان با هفته قوه قضاییه در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و با چهار هزار متر مربع فضای ساختمانی افتتاح شده بود.
وی با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه خدمات پزشکی در استان هستیم، از مراجعان به پزشکی قانونی مرکز استان خواست از ۲۰بهمن ماه برای دریافت خدمات به آدرس جدید پزشکی قانونی استان مازندران واقع در کیلومتر ۵ اتوبان ساری به قائمشهر – رو به روی اداره کل هواشناسی مراجعه کنند.
ساختمان جدید پزشکی قانونی مازندران دارای بخش‌های تشریح، آزمایشگاه، سرولوژی، دی.ان.‌ای و واحد اداری است که به شهرستان‌های ساری، سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم شهر، جویبار و سیمرغ نیز خدمت رسانی می‌کند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .