امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۱:۵۲:۳۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بهره برداری از ۱۰۰ طرح محرومیت زدایی در مازندران

آذر ۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4290کد مطلب

235تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بهره برداری از ۱۰۰ طرح محرومیت زدایی در مازندران

بهره برداری از ۱۰۰ طرح محرومیت زدایی در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ، فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم افتتاح خانه محروم در روستای واسکس قائم شهر گفت: بمناسبت هفته بسیج ۱۰۰ طرح محرومیت زدایی و مسکن محرومان در استان بهره برداری می‌شود. سردار مسلمی افزود: براساس تفاهم نامه بین کمیته امدادامام و بسیج استان هزار طرح محرومیت زدایی و مسکن محروم تا سال هزار و ۴۰۰ در مازندران اجرا می‌شود.   همچنین در این مراسم پایگاه محله محور طرح شهید سلیمانی در پایگاه منتقم مصلی جمعه قائم...

به گزارش شیرگاه خبر ، فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم افتتاح خانه محروم در روستای واسکس قائم شهر گفت: بمناسبت هفته بسیج ۱۰۰ طرح محرومیت زدایی و مسکن محرومان در استان بهره برداری می‌شود.
سردار مسلمی افزود: براساس تفاهم نامه بین کمیته امدادامام و بسیج استان هزار طرح محرومیت زدایی و مسکن محروم تا سال هزار و ۴۰۰ در مازندران اجرا می‌شود.

 

همچنین در این مراسم پایگاه محله محور طرح شهید سلیمانی در پایگاه منتقم مصلی جمعه قائم شهر افتتاح شد.
این پایگاه با هدف مشارکت و همیاری بسیج در مقابله با بیماری کرونا راه اندازی شده است و ۱۴هزار پایگاه بسیج مازندران زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
بمناسبت هفته بسیج مرکز نیکو کاری قائم آل محمد قائم شهر با مشارکت خیران به نوعروسان نیازمند این ۴۰ سری جهیزیه و ۱۰۰ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش آموزان محروم مدارس این شهرستان اهدا کرد.
آغاز طرح گشت رضوین برای کمک به دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در ارائه خدمات بهداشتی و کمک به ساماندهی بازار و نیز بازدید از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی شهید نوربخش مراد زاده از دیگر برنامه‌های چهارمین روز هفته بسیج در قائم شهر با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران بوده است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .