امروز جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۸:۱۲:۲۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » تربیت نسل انقلابی در اولویت برنامه های مدارس علمیه باشد

بهمن ۱۵, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5205کد مطلب

228تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تربیت نسل انقلابی در اولویت برنامه های مدارس علمیه باشد

تربیت نسل انقلابی در اولویت برنامه های مدارس علمیه باشد

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» امروز(۱۵بهمن) در بازدید از مدرسه علمیه برادران باقرالعلوم(ع) شیرگاه با اشاره به گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر  وضمن تقدیر از برگزار کنندگان کرسی علم و دین بیان کرد: امیدواریم این صدقه جاریه اقدام برای ساخت این مدرسه و واگذاری دانشگاه آزاد صورت بگیرد. نماینده ولی فقیه درمازندران افزود:وظایف مدیریتی تنها در حوزه مکان و کلاس و تامین نیازمندی ها خلاصه نمی شود مهمتر...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» امروز(۱۵بهمن) در بازدید از مدرسه علمیه برادران باقرالعلوم(ع) شیرگاه با اشاره به گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر  وضمن تقدیر از برگزار کنندگان کرسی علم و دین بیان کرد: امیدواریم این صدقه جاریه اقدام برای ساخت این مدرسه و واگذاری دانشگاه آزاد صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود:وظایف مدیریتی تنها در حوزه مکان و کلاس و تامین نیازمندی ها خلاصه نمی شود مهمتر این است که باید روند آموزش، تهذیب، اخلاق، بصیرت، ولایی بارآمدن طلاب و انقلابی بودنشان به درستی مدیریت شود و کم و کسری فیزیکی و مادی موجب آن نشود که در آن فرآیند اصلی خللی ایجاد شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر اینکه انگیزه خدایی و تلاش جهادی لازمه امور است، گفت: امیدواریم مشکل ملکیت این حوزه حل شود یک تبلیغاتی صورت بگیرد طلاب هر مدرسه علمیه باید بومی آن منطقه باشند اگر انقلاب و دین و دیانت در منطقه سوادکوه و شیرگاه بخواهد رونق داشته باشد بچه‌های این شهر باید طلبه این مکان باشند.

وی تصریح کرد: چقدر خوب است در حوزه بانوان هم بحث طلبگی ترویج شود، همچنین ارتباط حوزه با دفتر نمایندگی ولی فقیه مفید و موثر خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی لائینی به نقش طلاب در تربیت نسل انقلابی اشاره و بیان کرد: طلاب به خصوص خواهران طلبه با تبیین سبک زندگی اسلامی و برجسته کردن نقش حضرت زهرا و زینب سلام الله علیهما در دفاع از ولایت و نهضت پیامبر اکرم(ص) می توانند بانوانی انقلابی تربیت کنند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .