امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۲۸:۲۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » تصفیه خانه بزرگ مازندران به نیم میلیون نفر خدمات می‌دهد

بهمن ۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4768کد مطلب

241تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تصفیه خانه بزرگ مازندران به نیم میلیون نفر خدمات می‌دهد

به گزارش شیرگاه خبر ،حمیدرضا جانبازی که پس از بازدید از تصفیه خانه با خبرنگاران گفت و گو می کرد ، افزود  : روند تکمیل این تصفیه خانه در ۲ سال اخیر شتاب گرفته و در حال حاضر تمامی بخش های مختلف آن در حال فعالیت است. وی گفت : سازه های به کار رفته در این تصفیه خانه و کیفیت کارهای انجام شده در کشور بی نظیر است و این تصفیه خانه در کشور نمونه محسوب می شود. جانباز...

به گزارش شیرگاه خبر ،حمیدرضا جانبازی که پس از بازدید از تصفیه خانه با خبرنگاران گفت و گو می کرد ، افزود  : روند تکمیل این تصفیه خانه در ۲ سال اخیر شتاب گرفته و در حال حاضر تمامی بخش های مختلف آن در حال فعالیت است.

وی گفت : سازه های به کار رفته در این تصفیه خانه و کیفیت کارهای انجام شده در کشور بی نظیر است و این تصفیه خانه در کشور نمونه محسوب می شود.

جانباز با اعلام این که با تزریق اعتبارات مناسب تا قبل از تابستان سال آینده بخش زیادی از این تصفیه خانه به مقدار یک هزار لیتر در ثانیه وارد مدار می شود ، افزود : بر اساس طراحی های انجام شده این تصفیه خانه ظرفیت آبرسانی به نیم میلیون نفر را دارد که نه تنها شهرهای گروه الف از این نعمت بهره مند می شوند بلکه روستاهای مسیر لوله گذاری هم به مرور زمان وارد مدار شده و از این طرح بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: طرح انتقال آب به شهرهای گروه الف علاوه بر این تصفیه خانه در خطوط انتقال ، مخازن و ایستگاه های پمپاژ نیز مشغول فعالیت است که امیدواریم با تکمیل تصفیه خانه بزرگ بابل همزمان این طرح ها هم تکمیل تا آب شرب این تصفیه خانه به شهرهای گروه الف برسد.

جانباز اظهار داشت: در چند روز گذشته اقدامات خوبی در خصوص بخش اضطراری این تصفیه خانه انجام شده است که این طرح به لحاظ فنی خیلی خوب مدیریت شده است.

اجرای طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران که ساخت تصفیه خانه یکی از اجزای آن است از سال ۸۸ شروع شد و در دولت یازدهم و دوازدهم با تزریق بودجه سرعت گرفت.

این طرح که دارای حدود ۵۵ کیلومتر لوله گذاری است ، به شهرهای بابل ، امیرکلا، هادی شهر، بابلسر و فریدونکنار آبرسانی می کند.

آخرین بار مرداد ماه امسال محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه از این پروژه بازدید کرد و برای تکمیل آن بودجه اختصاص داد.

بر اساس اعلام شرکت آب منطقه ای مازندران ، معاون رییس جمهوری در سفرش پرداخت بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه را تا پایان سال جاری مصوب کرد تا با هزینه این مبلغ یک هزار لیتر بر ثانیه آب شرب از این تصفیه خانه وارد مدار شهرهای گروه الف شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .