امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۲۳:۲۰:۴۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » تقویت سامانه بارشی طی امشب و فردا در آسمان مازندران

آذر ۲۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4570کد مطلب

231تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تقویت سامانه بارشی طی امشب و فردا در آسمان مازندران

تقویت سامانه بارشی طی امشب و فردا در آسمان مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،احمد اسدی اظهار کرد: امروز آسمان ابری است و شاهد بارش‌های پراکنده در استان هستیم. وی افزود: از امشب تا صبح فردا با تقویت سامانه بارشی و شکل‌گیری جریانات مرطوب شمالی انتظار داریم شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دما در استان باشیم. معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  بیان کرد: ارتفاعات استان طی این مدت ابری و مه‌آلود و بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود که همراه با کاهش دید و لغزندگی سطح جاده‌ها است. اسدی...

به گزارش شیرگاه خبر ،احمد اسدی اظهار کرد: امروز آسمان ابری است و شاهد بارش‌های پراکنده در استان هستیم.

وی افزود: از امشب تا صبح فردا با تقویت سامانه بارشی و شکل‌گیری جریانات مرطوب شمالی انتظار داریم شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دما در استان باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  بیان کرد: ارتفاعات استان طی این مدت ابری و مه‌آلود و بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود که همراه با کاهش دید و لغزندگی سطح جاده‌ها است.

اسدی با اعلام اینکه بعدازظهر فردا این سامانه بارشی به‌تدریج از آسمان مازندران خارج می‌شود ، تصریح کرد: روز یک‌شنبه جو نسبتا پایداری حاکم خواهد شد اما از یک‌شنبه شب تا روز دوشنبه باعبور موج کم و بیش ناپایدار شاهد افزایش ابرو احتمال بارش‌های پراکنده هستیم که میزان آن چندان قابل ملاحظه نخواهد بود.

وی یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی،  روزهای سه‌شنبه تا چهارشنبه نیز جو نسبتا پایداری در اسمان مازندران حاکم خواهدشد.

معاون هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .