امروز یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۱:۴۹:۴۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » مسئولین شهرستانی » توزیع ۱۳ تن کالای تنظیم بازار در سوادکوه‌شمالی

فروردین ۶, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10038کد مطلب

22تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

توزیع ۱۳ تن کالای تنظیم بازار در سوادکوه‌شمالی

توزیع ۱۳ تن کالای تنظیم بازار در سوادکوه‌شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،بهروز طهماسبی صبح امروز در بازدید بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از هماهنگی‌های لازم برای اجرای بهینه طرح و برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: در این ایام ۳۱۰ مورد بازرسی...

به گزارش شیرگاه خبر ،بهروز طهماسبی صبح امروز در بازدید بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از هماهنگی‌های لازم برای اجرای بهینه طرح و برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: در این ایام ۳۱۰ مورد بازرسی از اصناف شهرستان سوادکوه‌شمالی انجام شد که از این تعداد ۳۳ فقره پرونده تشکیل و جهت ادامه فرایند قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

طهماسبی از فعالیت ۲ هزار و ۱۳۰ واحد صنفی در سوادکوه‌شمالی خبر داد و گفت: در شهرستان سوادکوه‌شمالی کمبود کالای اساسی نداریم و توزیع آرد واحدهای خبازی انجام شد و در خبازی‌ها، آرد به میزان کافی برای پخت نان وجود دارد.

وی از توزیع کالاهای تنظیم بازار شکر به مقدار ۶ تن، مرغ منجمد به مقدار ۳ تن، گوشت قرمز منجمد به مقدار ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم خبر داد و با خطاب به شهروندان و مسافران، گفت: با توجه به کشیک بازرسی در اداره صمت سوادکوه‌شمالی، شهروندان می‌توانند با تماس شماره ۱۲۴ بصورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات از واحدهای صنفی و غیر صنفی، عرضه کننده کالا و خدمات، پیرامون تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور ،حراج غیر مجاز، احتکار و سایر فعالیت‌های خلاف قانون، این اداره را مطلع کنند.

 

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .