امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۲۰:۰۱:۲۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » توزیع ۵۰تبلت بین دانش آموزان نیازمند سوادکوه شمالی

آذر ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4471کد مطلب

243تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

توزیع ۵۰تبلت بین دانش آموزان نیازمند سوادکوه شمالی

توزیع ۵۰تبلت بین دانش آموزان نیازمند سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام«بشیر عالیشاه» امروز( ۲۳آذر) در آئین توزیع ۵۰تبلت بین دانش آموزان نیازمند شهرستان سوادکوه شمالی در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح ۱۰مرکز نیکوکاری در سوادکوه شمالی بودیم، اظهار کرد: با آغاز به کار این مراکز تعداد مراکز نیکوکاری این شهرستان به ۱۴مرکز نیکوکاری می رسد و امیدواریم با افتتاح این مراکز نیکوکاری شاهد هم‌افزایی با کمیته امداد برای ارائه خدمات به مددجویان باشیم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران به بازدید از...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام«بشیر عالیشاه» امروز( ۲۳آذر) در آئین توزیع ۵۰تبلت بین دانش آموزان نیازمند شهرستان سوادکوه شمالی در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح ۱۰مرکز نیکوکاری در سوادکوه شمالی بودیم، اظهار کرد: با آغاز به کار این مراکز تعداد مراکز نیکوکاری این شهرستان به ۱۴مرکز نیکوکاری می رسد و امیدواریم با افتتاح این مراکز نیکوکاری شاهد هم‌افزایی با کمیته امداد برای ارائه خدمات به مددجویان باشیم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران به بازدید از خانواده های نیازمند بیماران صعب العلاج اشاره کرد و افزود: امداد استان به ۳۷۰۰بیمار صعب العلاج خدمت رسانی می کند که از این تعداد ۱۸۰۰بیمار ایزی لایفی هستند  برای تامین ایزی لایف این بیماران نیازمند همراهی خیرین هستیم.

وی از افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در پاشاکلا سوادکوه شمالی خبر داد و گفت: این خانه به همت کمیته امداد و با پیمانکاری بسیج سازندگی سوادکوه شمالی برای یک خانواده دارای معلول احداث شد.

حجت الاسلام عالیشاه از اجرای عملیات لوله کشی گاز برای هزار و ۳۰۰خانوار تحت حمایت امداد استان خبر داد و یادآورشد: همچنین۲۵۹سرویس بهداشتی و ۳۰۰حمام برای مددجویان استان احداث خواهد شد.

وی از احداث هزار مسکن محرومین با همکاری بنیاد مسکن و سپاه کربلا خبر داد و افزود: تاکنون ۵۰۰پروانه ساختمان دریافت شد اگر باقی پروانه های ساختمان به زودی صادر شود تلاش می شود  تا شش ماه اول سال۱۴۰۰خانه های مددجویی احداث و تحویل جامعه هدف شود.

حجت الاسلام عالیشاه با اعلام اینکه ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش این نهاد داریم، بیان کرد: ۵۰ درصد از این تعداد تبلت و گوشی ندارند، البته در برخی از شهرستان‌ها با توجه به برگزار کردن جشن گلریزان برای تعداد کثیری از این دانش‌آموزان گوشی تهیه شد.

وی به آموزش مجازی دانش آموزان در پی شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و نیاز دانش آموزان به گوشی هوشمند اشاره کرد و ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران تهیه گوشی برای تعداد ۲ هزار نفر از دانش آموزان نیازمند را در دستور کار قرار داده است، در این راستا اقداماتی در نظر گرفته شد، بخشی از هزینه تأمین گوشی هوشمند که تقریبا قیمت روز گوشی ۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان است توسط خیرین و با همکاری مراکز نیکوکاری تامین خواهد شد.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ۲هزار و ۸۰۰یتیم و ۸۰۰۰ نفر در قالب طرح محسنین افرادی که مشکلات زیادی دارند مثل چند دانش آموزان و بیمار صعب العلاج و… دارند از خدمات مادی و معنوی امداد استان بهره مند می شوند، افزود: در پویش و پایش فقر استان به این نتیجه رسیدیم که یک نفر فقط به خواهد شکمش سیر بشود باید۶۵۰هزار تومان درآمد داشته باشد.هروز ۱۶قلم کالا را قیمت می گیریم و برآورد قیمت برای اهدای سرانه ایتام و محسنین می شود.

وی ضمن تشریح روند اجرایی طرح«هرکارمندحامی یک فرزند معنوی» گفت: ۹۴هزار کارمند حقوق بگیر در استان مازندران داریم اگر هرنفر ۱۰هزار تومان واریز کند یک میلیارد تومان به کمیته امداد تزریق می شود وسرانه ۳۰۰تا۳۵۰ هزار تومانی ایتام تا ۸۰۰هزار تومان افزایش می یابد.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه سوادکوه شمالی ۵۰۰سهمیه برای پیوستن به این طرح داشت و کاملا محقق شد، اظهار کرد:  ۴۰۰هزار عدد صندوق صدقه در استان داریم و سرانه پرداخت صدقه هر مازندرانی ۱۷هزار تومان است اگر ۵۰هزار تومان بشود آن وقت ۷۰میلیارد تومان  به کمیته امداد تزریق می شود و می توان بسیاری از مشکلات مددجویان را از این طریق رفع کرد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .