امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۳:۵۷:۲۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » توزیع ۹۰۰ تن سبوس بین دامداران سوادکوه‌شمالی

دی ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4893کد مطلب

235تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

توزیع ۹۰۰ تن سبوس بین دامداران سوادکوه‌شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار گفت: به منظور حمایت از دامداران و فعالان تولیدات دامی از ابتدای امسال تا‌کنون، ۹۰۰ تن سبوس دولتی یارانه‌دار بین دامداران سوادکوه‌شمالی توزیع شد. او افزود: این مقدار سبوس دولتی یارانه‌دار برای حمایت از دامداران و فعالان تولیدات دامی توسط سه شرکت تعاونی دامداران شیرگاه، تعاونی دامداران لفور و تعاونی دامداران عشایری با قیمت مصوب و با نظارت کارشناسان واحد تولیدات دامی این مدیریت در این شهرستان توزیع شد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی...

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار گفت: به منظور حمایت از دامداران و فعالان تولیدات دامی از ابتدای امسال تا‌کنون، ۹۰۰ تن سبوس دولتی یارانه‌دار بین دامداران سوادکوه‌شمالی توزیع شد.

او افزود: این مقدار سبوس دولتی یارانه‌دار برای حمایت از دامداران و فعالان تولیدات دامی توسط سه شرکت تعاونی دامداران شیرگاه، تعاونی دامداران لفور و تعاونی دامداران عشایری با قیمت مصوب و با نظارت کارشناسان واحد تولیدات دامی این مدیریت در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی تصریح کرد: با توجه به اینکه شغل اصلی اکثر بهره‌برداران این شهرستان دامداری است، استفاده از نهاده‌های دامی و سبوس دولتی از ضروریات استمرار فعالیت دامداران است.

حکمت شعار با اشاره به یارانه‌ای بودن این سهمیه‌ها و اختلاف و افزایش قیمت آن با بازار آزاد، گفت: توزیع این نهاده‌ها بین واحد‌های تولیدی، موجب کاهش هزینه خوراک دامداران و افزایش سودهی و رضایت شغلی دامداران می‌شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .