امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۳:۵۷:۴۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » تولید ۱۸۰هزار تُن خوراک دام و طیور در سوادکوه‌شمالی

دی ۱, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4604کد مطلب

247تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تولید ۱۸۰هزار تُن خوراک دام و طیور در سوادکوه‌شمالی

تولید ۱۸۰هزار تُن خوراک دام و طیور در سوادکوه‌شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی گفت: کارخانه‌های تولید کنسانتره و پلت این شهرستان با استفاده از مواد اولیه خوراک دام و طیور با بهره‌گیری از به‌روزترین تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته از ابتدای سال تا کنون ۱۸۰هزار تُن کنسانتره و پلت مورد نیاز دام و طیور شهرستان را تولید کرده‌اند. قاسم حکمت‌شعار افزود: مرغداران شهرستان برای برخورداری از سهمیه کامل نهاده‌های دامی (پلت، ذرت و سویا) در هر جوجه‌ریزی باید از نژاد مرغ تمام ایرانی آرین استفاده کنند. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان...

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی گفت: کارخانه‌های تولید کنسانتره و پلت این شهرستان با استفاده از مواد اولیه خوراک دام و طیور با بهره‌گیری از به‌روزترین تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته از ابتدای سال تا کنون ۱۸۰هزار تُن کنسانتره و پلت مورد نیاز دام و طیور شهرستان را تولید کرده‌اند.
قاسم حکمت‌شعار افزود: مرغداران شهرستان برای برخورداری از سهمیه کامل نهاده‌های دامی (پلت، ذرت و سویا) در هر جوجه‌ریزی باید از نژاد مرغ تمام ایرانی آرین استفاده کنند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: ارتقای خوراک دام و طیور از تغذیه سنتی به صنعتی و استفاده از کنسانتره و میکسر‌های خوراکی همراه با مکمل‌ها، موجب افزایش راندمان تولید شده و سود بیشتری عاید واحد‌های تولیدی می‌شود.

حکمت‌شعار از مزایای استفاده از پلت و کنسانتره در تغذیه دام و طیور را همگن و یکسان‌بودن پلت، خوش‌خوراکی، بهبود ضریب تبدیل و افزایش راندمان تولید در زمان کمتر، حمل و نقل آسان و جلوگیری از بروز بیماری‌های تنفسی و افزایش کیفیت و یکنواختی خوراک عنوان کرد.

او همچنین به واحد‌های تولیدی تاکید کرد برای بالا‌بردن راندمان تولید در دامداری‌ها علاوه بر تغذیه باید نژاد مناسب را جایگزین نژاد‌های سنتی و کم‌بازده کنند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .