امروز جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۵:۰۳:۳۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ثبت نام بیش از ۹ هزار متقاضی در طرح مسکن کارگری مازندران

دی ۱۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4880کد مطلب

272تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ثبت نام بیش از ۹ هزار متقاضی در طرح مسکن کارگری مازندران

ثبت نام بیش از ۹ هزار متقاضی در طرح مسکن کارگری مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: خوشبختانه تاکنون دو برابر سهمیه استان در طرح مسکن کارگری ثبت نام داشتیم که به ۹ هزار و ۱۸۳ نفر رسیده است و همچنان ادامه دارد. کامران اصغری درباره ثبت نام مسکن کارگران شاغل، بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی استان، افزود: شناسایی واجدان شرایط در تفام نامه با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن کارگران انجام شده است. او گفت: خط اعتباری برای خانه دار شدن کارگران تعریف شده...

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: خوشبختانه تاکنون دو برابر سهمیه استان در طرح مسکن کارگری ثبت نام داشتیم که به ۹ هزار و ۱۸۳ نفر رسیده است و همچنان ادامه دارد.
کامران اصغری درباره ثبت نام مسکن کارگران شاغل، بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی استان، افزود: شناسایی واجدان شرایط در تفام نامه با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن کارگران انجام شده است.
او گفت: خط اعتباری برای خانه دار شدن کارگران تعریف شده که می‌توانند با عضویت در تعاونی‌های مسکن از این خط اعتباری استفاده کنند و به ازای هر واحد میانگین ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: سهمیه استان ۴۲۲۴ نفر در طرح مسکن کارگری ثبت نام داشتیم که به ۹ هزار و ۱۸۳ نفر رسیده است و پس از پالایش، افراد دارای شرایط در سامانه بارگذاری و در فرایند پرداخت سهم آورده قرار می‌گیرند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .