امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۴:۴۸:۰۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » جابجایی ۵۷۰ هزار مسافر در فرودگاه های مازندران

آبان ۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4118کد مطلب

286تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

جابجایی ۵۷۰ هزار مسافر در فرودگاه های مازندران

جابجایی ۵۷۰ هزار مسافر در فرودگاه های مازندران

به گزارش شیرگاه خبر،وطن خواه با اعلام این خبر گفت : طرح جامع توسعه فرودگاه های کشور برای سه فرودگاه ساری، رامسر و نوشهر ابلاغ شد و در حال اجرا می باشد. او با بیان اینکه برای استاندارد سازی فرودگاه بین المللی شهدای ساری۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد، افزود : این اعتبار در جهت رفع موانع پروازی ، تملک اراضی ۱۶ هکتاری و ایجاد زیرساخت های فنی پروازی هزینه شده است. مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت : این اقدامات ، فرودگاه...

به گزارش شیرگاه خبر،وطن خواه با اعلام این خبر گفت : طرح جامع توسعه فرودگاه های کشور برای سه فرودگاه ساری، رامسر و نوشهر ابلاغ شد و در حال اجرا می باشد.

او با بیان اینکه برای استاندارد سازی فرودگاه بین المللی شهدای ساری۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد، افزود : این اعتبار در جهت رفع موانع پروازی ، تملک اراضی ۱۶ هکتاری و ایجاد زیرساخت های فنی پروازی هزینه شده است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت : این اقدامات ، فرودگاه شهدای ساری را به استانداردهای جهانی نزدیک کرده و برای ارتقای آن نیاز به تملک اراضی بیشتر می باشد.

وطن خواه به آمار پروازی فرودگاه های مازندران اشاره و خاطر نشان کرد : فرودگاه شهدای ساری در ردیف ۱۵ تا ۱۶ کشوری، فرودگاه شهدای رامسر ۲۲ تا ۲۴ و فرودگاه شهدای نوشهر نیز رتبه ۲۵ تا ۲۸ کشوری را دارند.

او همچنین گفت : فرودگاه شهدای ساری هم اکنون با ۸۰ نشست و برخواست هواپیما در هفته یکی از مرزهای هوایی کشور می باشد که محدودیت های پروازی داخلی و خارجی ندارد

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .