امروز یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۱:۴۶:۴۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » جان‌باختن ۴۱۷ نفر در تصادفات نوروزی

فروردین ۵, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10028کد مطلب

16تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

جان‌باختن ۴۱۷ نفر در تصادفات نوروزی

جان‌باختن ۴۱۷ نفر در تصادفات نوروزی

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بار پر حجم ترافیک در تمام محورهای اصلی کشور در جریان است. رئیس پلیس راهور فراجا با بیان این مطلب که هم اکنون جاده تهران به سمت چالوس یک طرفه شده است از آغاز موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد. سردار حسینی با بیان این مطلب که متاسفانه خستگی و خواب آلودگی و سرعت...

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بار پر حجم ترافیک در تمام محورهای اصلی کشور در جریان است.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان این مطلب که هم اکنون جاده تهران به سمت چالوس یک طرفه شده است از آغاز موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

سردار حسینی با بیان این مطلب که متاسفانه خستگی و خواب آلودگی و سرعت غیر مجاز مهم‌ترین عوامل بروز تصادفات در طرح نوروزی بوده است از جان‌باختن ۴۱۷ نفر از هموطنان در سر صحنه تصادفات از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته خبر داد.

وی گفت: توقیف خودروهای پرخطر در دستور کار مأموران پلیس راه و راهور فراجا بوده و ۲۹ هزار خودروی حادثه‌ساز و همچنین خودروهایی که همزمان دو تخلف حادثه ساز داشتند به صورت ساعتی یا انتقال به پارکینگ مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

رئیس پلیس راهور فراجا از رانندگان درخواست کرد که بعد از هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کرده و از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .