امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۱:۳۸:۲۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » جدیدترین آمار مبتلایان کرونا در کشور

بهمن ۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4764کد مطلب

245تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

جدیدترین آمار مبتلایان کرونا در کشور

به گزارش شیرگاه خبر ،سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۲ نفر از آنها بستری شدند. وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۱۴۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان...

به گزارش شیرگاه خبر ،سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۱۴۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۲۲۳ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۹۸۸ هزار و ۸۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۵۰۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون ۷ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۸۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .