امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۲:۲۳:۴۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » جریمه سنگین یک مرغداری در سوادکوه‌شمالی

فروردین ۲۴, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7527کد مطلب

246تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

جریمه سنگین یک مرغداری در سوادکوه‌شمالی

جریمه سنگین یک مرغداری در سوادکوه‌شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: یک واحد مرغداری گوشتی متخلف در سوادکوه شمالی به دلیل عدم تخلیه گله در زمان تعیین‌شده و انتقال به کشتارگاه و بازار مصرف، ۱۲ میلیارد ریال جریمه شد. او افزود: طبق اعلام ستاد تنظیم بازار و علیرغم اطلاع‌رسانی‌های پی‌در‌پی به مرغداران شهرستان، این واحد تولید مرغ از تخلیه گله مرغ خودداری کرده و به همین منظور صاحب این واحد تولید مرغ گوشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شد. حکمت شعار با بیان اینکه پرونده ۶...

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: یک واحد مرغداری گوشتی متخلف در سوادکوه شمالی به دلیل عدم تخلیه گله در زمان تعیین‌شده و انتقال به کشتارگاه و بازار مصرف، ۱۲ میلیارد ریال جریمه شد.

او افزود: طبق اعلام ستاد تنظیم بازار و علیرغم اطلاع‌رسانی‌های پی‌در‌پی به مرغداران شهرستان، این واحد تولید مرغ از تخلیه گله مرغ خودداری کرده و به همین منظور صاحب این واحد تولید مرغ گوشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

حکمت شعار با بیان اینکه پرونده ۶ واحد دیگر از مرغداری‌های معرفی شده به تعزیرات در حال بررسی است که درصورت احراز تخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، گفت: توزیع مرغ تنها با هماهنگی ستاد تنظیم بازار و باید طبق قوانین ابلاغی صورت گیرد و در غیر این صورت، تخلف است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی افزود: همکاران جهاد کشاورزی، دامپزشکی و اداره صمت جوجه ریزی و تخلیه مرغ در مرغداری‌های شهرستان را رصد می‌کنند تا گوشت‌سفید در بازار شهرستان و استان به درستی توزیع شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .