امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۰۶:۱۷:۵۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » حجاب بهانه بود تا به نظام ضربه بزنند/ جوانان و نوجوانان دستگیر شده از مسائل انقلاب اطلاعی ندارند

مهر ۲۹, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9580کد مطلب

159تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

حجاب بهانه بود تا به نظام ضربه بزنند/ جوانان و نوجوانان دستگیر شده از مسائل انقلاب اطلاعی ندارند

حجاب بهانه بود تا به نظام ضربه بزنند/ جوانان و نوجوانان دستگیر شده از مسائل انقلاب اطلاعی ندارند

به گزارش شیرگاه خبر ،مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایران به یک کشور مقتدر در جهان مبدل شده است، گفت: اقتدار امروز کشور ونظام ما حاصل رشادت و جانفشانی جوانان گذشته است که با نثار جان خود از کیان و ارزش‌های انقلاب دفاع کردند. به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ حمید اباذری شامگاه پنجشنبه در هفتمین یادواره ۷۲شهید گلزار موحدین و خیابان آیت الله صالحی مازندرانی قائم شهر که در مصلی این شهر برگزار شد، افزود:...

به گزارش شیرگاه خبر ،مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایران به یک کشور مقتدر در جهان مبدل شده است، گفت: اقتدار امروز کشور ونظام ما حاصل رشادت و جانفشانی جوانان گذشته است که با نثار جان خود از کیان و ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ حمید اباذری شامگاه پنجشنبه در هفتمین یادواره ۷۲شهید گلزار موحدین و خیابان آیت الله صالحی مازندرانی قائم شهر که در مصلی این شهر برگزار شد، افزود: مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد که از این تعداد یک هزار شهید از شهرستان قائم شهر هستند.

وی ادامه داد: امنیت و پیشرفتی که امروز در کشور داریم مرهون شجاعت شهداست و باید قدرشناس این رشادت‌ها باشیم.

مشاور فرمانده سپاه از مازندران به استان غیور که در دوران دفاع مقدس و حفظ نظام جمهوری اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم کرد نام برد و گفت: رزمنده و ایثارگران واقعی آن‌هایی هستند که شهید و جانباز شدند.

وی ادامه داد: در آنزمان هر شهیدی که در محلات تشییع می‌شد پس از آن جوانان زیادی به جبهه‌ها رفتند و شهید می‌شدند و خون شهدا جریان سازی می‌کرد.

سردار اباذری تاکید کرد: ملت ایران در هنگامه‌های مورد نیاز جانفشانی کار کردند و برای حفظ نظام تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه قصه غصه ملت مظلوم و مقتدر ایران شنیدنی است، گفت: این مسائل باید برای جوانان بیان شود و از قضایای انقلاب مطلع شوند و بدانندکه چگونه رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت با همت و تلاش مردم ایران ساقط شد.

به گفته مشاور فرمانده سپاه در آنزمان که با جانفشانی ملت ایران از زیر بار ظلم و ستم حکومت شاه خارج شدند، دنیا به این ملت رهیده از ظلم تاختند در حالیکه تا پیش از این رهبران بلوک شرق و غرب که بعد از جنگ جهانی بمدت بیش از ۳۰ سال با هم کشمش داشتند با هم متحد شدند و به مقابله با ایران پرداختند.

وی گفت: آن‌ها هر آنچیزی که از دست شان بر می‌آمد به ملت ایران سال‌ها روا داشتند، اما ملت ما خون داد و ایستادگی کرد.


سردار اباذری افزود: در این کشور قصه‌های عظیمی رخ داد و باید جوان‌ها تاریخ انقلاب ما را بخوانند.

وی گفت: در اغتشاشات جوان‌ها و نوجوان دستگیر شده اصلا از مسائل انقلاب اسلامی و شهدا اطلاعی ندارند و توصیه می‌کنم جوان‌ها تاریخ انقلاب و حوادث را بخوانند که ایران مقتدر چه سیری طی کرده و به اینجا رسیده است.

به گفته مشاور فرمانده سپاه کشور از افراد با تجربه نیز می‌خواهیم تا حوادث انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنند تا آن‌ها بدانند که انقلاب و امنیت فعلی چه هزینه‌ای برای آن صرف شده است.

وی گفت: برای برقراری امنیت فعلی کشورمان ۲۰۰ هزار جوان جان داد و انقلاب اسلامی تداوم عاشورا و انقلاب امام حسین (ع) است.

سردار اباذری افزود: در برهه زمانی کنونی دشمنان بدنبال فاصله انداختن و جدا کردن نسل جدید از گذشته پرافتخار کشورمان است تا آن‌ها ندانند که برای امنیت امروز و حفظ کیان کشور چه جوان‌هایی با دست خالی تلاش کردند.

وی توضیح داد: در طول تاریخ و جنگ‌های جهانی اول و دوم، ایران همواره زیر چکمه نیرو‌های متجاوز قرار داشت و بر ملت این کشور ظلم‌های فراوانی شد.

مشاور فرمانده سپاه کشور ادامه داد: اگر امروز تصور کنیم جنگ جهانی سوم شود هیچ کشوری جرات نگاه و طمع به ایران را نخواهد داشت.

وی این اقتدار امروز کشور را ثمره خون شهدا دانست و گفت: ایران مقتدارنه می‌ایستد و امروز به یک کشور قدرتمند مبدل شده است و هیچ کشوری نمی‌تواند به آن تعرض کند.

سردار اباذری اضافه کرد: گذشت روز‌های ضعف ایران و امروز یک ابرقدرت هستیم.

وی در تحلیل حوادث اخیر کشور با طرح این سوال که چرا مرگ یک دختر ایرانی برای همه دنیا مهم شده است، گفت: دشمنان در این خصوص بیشترین تبلیغات تاریخ علیه یک کشور انجام دادند تا آنرا به آشوب بکشانند و این حجم از حمله در تاریخ بی نظیر بوده است.

سردار اباذری ادامه داد: دراین موضوع حجاب تنها بهانه بود تا از این طریق به نظام ضربه بزنند چرا که ایران به یک قدرت جهانی مبدل شده است.

وی تاکید کرد: هروقت نظام جمهوری اسلامی مسیر پیشرفت و موفقیت را طی می‌کند دشمنی‌ها بیشتر می‌شود و این حجم از دشمنی‌های اخیر نشان دهنده موفقیت‌های بیشتر نظام است.

مشاور فرمانده سپاه کشور ادامه داد: این حواث اخیر به ما نشان داد که از دشمن غفلت کردیم و آن‌ها برخی از دختران و پسران جوان کشورمان را به تسخیر افکار و ایده‌های خود در آوردند و حتما باید جبران غفلت شود؛ نباید فضای مجازی را رها کنیم و اذهان جوان و نوجوان ما در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی افزود: گلایه‌هایی در اشتغال، معیشت و ازدواج وجود دارد، اما این دولت کمر بسته تا مشکلات را رفع کند.

به گفته سردار اباذری برخی افراد به اصطلاح چهره در آشوب‌ها همراهی کردند، اما آنان بدانند کسی که نان این مملکت را خورده است نباید با تزریق برخی افکار، مبادرت به گمراهی مردم بویژه نسل جوان کند.

وی گفت: افراد و رسانه‌های خارج از کشور میلیون دلار هزینه می‌کنند تا به کشور ضربه بزنند و این نشان می‌دهد تا نظام و کشورمان گام‌های بزرگی بر می‌دارد؛ شیطنت دشمنان شروع می‌شود و هرگاه شیطنت‌ها بیشتر شود یعنی قویتر شدیم

برچسب ها :

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .