امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۵:۱۵:۰۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » حضور سردار قاآنی بر مزار شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی

فروردین ۱۰, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7328کد مطلب

570تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

حضور سردار قاآنی بر مزار شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی

حضور سردار قاآنی بر مزار شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی

به گزارش شیرگاه خبر ،عصر پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ در سفری یک روزه به سوادکوه مازندران در مراسم هفتمین روز و بزرگداشت شهادت شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی حضور یافت و بر مزار این شهید والامقام با بیان اینکه شیر پاک و نان حلال نقطه اشتراک تمامی شهدای ما به شمار می‌رود، یاد و خاطره شهید مدافع حرم برسنجی را گرامیداشت. فرمانده نیروی قدس، همراهی خانواده را از دیگر نقطه مشترک شهدای مدافع حرم بیان کرد و افزود: شهدای مدافع...

به گزارش شیرگاه خبر ،عصر پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ در سفری یک روزه به سوادکوه مازندران در مراسم هفتمین روز و بزرگداشت شهادت شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی حضور یافت و بر مزار این شهید والامقام با بیان اینکه شیر پاک و نان حلال نقطه اشتراک تمامی شهدای ما به شمار می‌رود، یاد و خاطره شهید مدافع حرم برسنجی را گرامیداشت.

فرمانده نیروی قدس، همراهی خانواده را از دیگر نقطه مشترک شهدای مدافع حرم بیان کرد و افزود: شهدای مدافع حرم تمام زندگی خود را فدا کردند و در مسیر الهی قرار گرفتند و اگر همراهی پدر، مادر و همسر و فرزندان آن‌ها نبود به این درجه نمی‌رسیدند.

وی افزود: خداوند برای هر انسانی حد معینی از عمر تعیین می‌کند. عملشان باعث شد، آخرین برگ زندگی‌شان شهادت باشد.

شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی دومین شهید مدافع حرم شهرستان سوادکوه، همراه با همرزمش شهید مهدی بختیاری، هفته گذشته ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در المیادین سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

برچسب ها :

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .