امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۹:۱۴:۵۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در یادمان شهدای گمنام مازندران

خرداد ۱۵, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9317کد مطلب

272تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در یادمان شهدای گمنام مازندران

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در یادمان شهدای گمنام مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) عصر امروز کاروان «زیر سایه خورشید» با استقبال جمعی از مسئولین وارد استان مازندران شد و در آغازین لحظات در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس حضور یافت و خادمین رضوی به شهدای گمنام آرمیده در این مکان ادای احترام کرد. با ورد کاروان «زیر سایه خورشید» شمیم خوش رضوی در استان پیچید و مردم علوی‌تبار که از ساعت‌ها قبل چشم انتظار لحظه وصال بودند،...

به گزارش شیرگاه خبر ،همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) عصر امروز کاروان «زیر سایه خورشید» با استقبال جمعی از مسئولین وارد استان مازندران شد و در آغازین لحظات در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس حضور یافت و خادمین رضوی به شهدای گمنام آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.

با ورد کاروان «زیر سایه خورشید» شمیم خوش رضوی در استان پیچید و مردم علوی‌تبار که از ساعت‌ها قبل چشم انتظار لحظه وصال بودند، پرچم متبرک و معطر بارگاه امام هشتم را در آغوش کشیدند و عشق بازی کردند.

 

همچنین به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری دفتر آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌ با حضور جمعی از عاشقان و شیفتگان امام رضا (ع) در جوار هشت آلاله گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در هشتمین حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در این مکان، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد که موسیقی توسط «حسن محمودزاده»، شعرخوانی، روایتگری، مدیحه‌سرایی و سخنرانی خادمین رضوی از جمله آنها بود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .