امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۲۰:۳۱:۱۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » حفظ و تقویت ارزش های انقلاب وظیفه امروز حوزه های علمیه است

مهر ۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3727کد مطلب

201تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

حفظ و تقویت ارزش های انقلاب وظیفه امروز حوزه های علمیه است

به گزارش شیرگاه خبر، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی باعنوان جاماندگان اربعین که در مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شیرگاه بر گزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد. وی با بیان این که باید از همه ظرفیت های موجود در جهت نشر و گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بهره گرفته شود، افزود: این فرهنگ اصیل و متعالی رمز...

به گزارش شیرگاه خبر، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی باعنوان جاماندگان اربعین که در مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شیرگاه بر گزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با بیان این که باید از همه ظرفیت های موجود در جهت نشر و گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بهره گرفته شود، افزود: این فرهنگ اصیل و متعالی رمز پیروزی های ملت ایران در چهل سال اخیر بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که فرهنگ دفاع مقدس ملت ایران در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بیمه خواهد کرد، بیان داشت: رمز پیروزی و عبور کشور از مشکلات فعلی نیز تکیه کردن بر فرهنگ دفاع مقدس است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه به تلاش دشمنان برای تضعیف و کمرنگ کردن دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همه نهادها و افراد دلسوز نظام و انقلاب باید از همه توان خود در جهت حفظ و تقویت دستاوردهای دفاع مقدس بهره گیرند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حوزه و روحانیت به عنوان پرچمدار نشرو  گسترش معارف الهی در جامعه، وظیفه خطیری در حفظ دستاوردهای دفاع مقدس بر عهده دارند، تصریح کرد: باید با تبیین صحیح فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس، تلاش دشمنان برای تحریف آن را خنثی کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران به نقش ارزنده روحانیت در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیت همان طور که در پیروزی نهضت انقلاب پرچمدار بود در جنگ تحمیلی نیز همگام با مردم از میهن اسلامی خود دفاع کرد.

وی با بیان این که روحانیت با حضور رزمی و تبلیغی خود در دفاع مقدس، حماسه ساز شد، تصریح کرد: تقدیم بیش از چهار و ۵۰۰ شهید روحانی در هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده حضور پررنگ این قشر در جنگ تحمیلی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تبیین جایگاه روحانیت در هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: متأسفانه آن طور که شایسته بود هنوز این جایگاه اثرگذار به خوبی تبیین نشده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از مهم ترین وظایف مهم طلاب حوزه های علمیه حفظ و تقویت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند حوزه های علمیه ما باید انقلابی باشند و این مسأله باید بیش از پیش مورد توجه طلاب قرار گیرد.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به جاودانگی وماندگاری واقعه کربلا ونهضت عاشورا کرد و گفت: فرهنگ عاشورا علیرغم همه تلاش ها و توطئه های دشمنان امروز در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در سایه عاشورا و فرهنگ ناب حسینی در دنیا عزت و عظمتی دو چندان دارد، افزود: ملت بزرگ ایران نیز در هشت سال دفاع مقدس با تأسی از نهضت حسینی، حماسه ای عاشورایی خلق کردند که همواره ماندگار خواهد بود.

مادر شهید هدایتی نیز در ادامه این مراسم با ایراد خطبه زینبی وار به اهمیت حفظ ارزش های انقلاب پرداختند وطلاب جوان را به حفظ ارزش ها وآرمان های اسلام توصیه اکید کردند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .