امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۹:۵۶:۰۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » حق پاسخگویی به شیطنت خبیثانه اخیر آمریکا محفوظ است

مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3435کد مطلب

207تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

حق پاسخگویی به شیطنت خبیثانه اخیر آمریکا محفوظ است

به گزاشر شیرگاه خبر،کیوان مرادیان طی گفت‌وگویی به ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایرانی اشاره کرد و گفت: می‌توان آمریکا را رسماً یک کشور تروریستی و منشأ تمامی فتنه‌هایی دانست که در سراسر جهان به وقوع می‌پیوندد. وی بابیان اینکه آمریکا به هیچ‌یک از قوانین و هنجارهای بین‌المللی پایبند نیست اظهار کرد: در طول چند سال گذشته این کشور از بسیاری کنوانسیون‌ها، سازمان‌ها و توافق‌نامه‌های بین‌المللی خارج است و ضمن عدم رعایت این قوانین، مزاحمت‌هایی را هم برای سایر...

به گزاشر شیرگاه خبر،کیوان مرادیان طی گفت‌وگویی به ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایرانی اشاره کرد و گفت: می‌توان آمریکا را رسماً یک کشور تروریستی و منشأ تمامی فتنه‌هایی دانست که در سراسر جهان به وقوع می‌پیوندد.

وی بابیان اینکه آمریکا به هیچ‌یک از قوانین و هنجارهای بین‌المللی پایبند نیست اظهار کرد: در طول چند سال گذشته این کشور از بسیاری کنوانسیون‌ها، سازمان‌ها و توافق‌نامه‌های بین‌المللی خارج است و ضمن عدم رعایت این قوانین، مزاحمت‌هایی را هم برای سایر کشورها ایجاد کرده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با ایجاد مزاحمت و نقض قوانین بین‌المللی هوایی به دنبال فریب پدافند هوایی کشور سوریه بود تا یک فاجعه انسانی را رقم بزند.

مرادیان افزود: آمریکا با این حقه کثیف و ضد انسانی به دنبال ایجاد تنش و عکس‌العمل ایران بود تا بتواند سیاست‌های خود که تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران و ایجاد اختلاف و تنش بین دو ملت ایران و سوریه را محقق کند.

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمان مقتضی پاسخ این تجاوز را خواهد داد گفت: وزارت امور خارجه کشور و سایر نهادهای ذی‌ربط باید از طریق مراجع حقوقی بین‌المللی و سازمان ملل متحد این تجاوز آشکار را که منجر به صدمه دیدن تعدادی از مسافرین این هواپیمای مسافربری ایرانی شد پیگیری کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سناریوی طراحی‌شده توسط آمریکایی‌ها با شجاعت و مهارت خلبانی ایران و هوشمندی پدافند سوریه خنثی شد اما ایران حق پاسخگویی به این شیطنت خبیثانه را برای خود محفوظ می‌داند

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .