امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۲۳:۱۶:۲۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » دستور ویژه فرمانده کل ارتش برای کمک به حفظ محیط زیست

خرداد ۱۷, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1542کد مطلب

231تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

دستور ویژه فرمانده کل ارتش برای کمک به حفظ محیط زیست

دستور ویژه فرمانده کل ارتش برای کمک به حفظ محیط زیست

به گزارش شیرگاه خبر  به نقل از خبرگزاری تسنیم ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز مطالعات راهبردی ارتش خواسته است تا برنامه ای برای کمک به حفظ محیط زیست ارائه کند. در بخشی از دستور فرمانده کل ارتش آمده است: «در حالی که آحاد رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران جان خود را برای حفظ حتی یک وجب از خاک ایران عزیز تقدیم می‌کنند و در حوادث غیرمترقبه مانند زلزله، سیل، آتش سوزی و …...

به گزارش شیرگاه خبر  به نقل از خبرگزاری تسنیم ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز مطالعات راهبردی ارتش خواسته است تا برنامه ای برای کمک به حفظ محیط زیست ارائه کند.

در بخشی از دستور فرمانده کل ارتش آمده است: «در حالی که آحاد رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران جان خود را برای حفظ حتی یک وجب از خاک ایران عزیز تقدیم می‌کنند و در حوادث غیرمترقبه مانند زلزله، سیل، آتش سوزی و … به کمک مردم می شتابند، لازم است در مورد حفظ محیط زیست نیز بیش از گذشته تلاش نمایند.
لذا به آن مرکز مأموریت داده می‌شود با استفاده از نظرات خبرگان و نخبگان چگونگی کمک موثر ارتش به حفظ محیط زیست را بررسی و نتیجه را ارائه نمایند».

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .