امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۶:۳۶:۳۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » دشمن بر «قائمه» نظام یعنی رهبر انقلاب متمرکز شده

دی ۲۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4942کد مطلب

240تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

دشمن بر «قائمه» نظام یعنی رهبر انقلاب متمرکز شده

سردارسرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت علامه مصباح یزدی که امروز (چهارشنبه) در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار داشت: این روز‌ها عطر دل انگیز شهادت مردان تاریخ ساز این سرزمین مردان جاودانه و فراموش نشدنی تاریخ اسلام در عرصه‌های جهاد سخت مقابل دشمنان خدا و جهاد نرم مقابل آرایش گسترده جهانی علیه اسلام و مسلمانان و ترکیب این دو، در فضا پیچیده است. وی افزود: رایحه احساس برانگیز شهادت و ارتحال مردان خدا یعنی...

سردارسرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت علامه مصباح یزدی که امروز (چهارشنبه) در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار داشت: این روز‌ها عطر دل انگیز شهادت مردان تاریخ ساز این سرزمین مردان جاودانه و فراموش نشدنی تاریخ اسلام در عرصه‌های جهاد سخت مقابل دشمنان خدا و جهاد نرم مقابل آرایش گسترده جهانی علیه اسلام و مسلمانان و ترکیب این دو، در فضا پیچیده است.
وی افزود: رایحه احساس برانگیز شهادت و ارتحال مردان خدا یعنی سردار پرافتخار و سرافراز سرباز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و علامه، مجتهد، فقیه، متفکر، اندیشمند و مجاهد نستوه مدافع حریم امامت و ولایت و بیرق دار فقاهت و چهره درخشان سپهر اجتهاد علامه حضرت ایت الله مصباح یزدی از یک سو و از طرف دیگر عطر و رایحه دل انگیز شهادت عصمت هستی و گوهر زیبای آفرینش کسی که تجلی روح آیات الهی زهرا اطهر در فضا پیچیده است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز برای تجلی از یک دانشمند درخشان تاریخ اسلام و یک فیلسوف و متفکر گردهم شده ایم و برای بنده دستیابی به عظمت شخصیت مرد بزرگی نظیر آیت الله مصباح کار ناممکنی است و بهتر آن است که از زبان قرآن مقام این شخصیت بزرگ گرامی داشته شود.
سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه گاهی اوقات شخصیتی شهید می‌شود و انسان با شهادت جان می‌دهد، اما از طرفی دیگر شخصی بدون شهادت شهید می‌شود که در قبال شهید شدن کار سخت تری است، بیان کرد: دادن جان و مال کار سختی است البته هنر مردان خداست و برای مردان خدا دادن جان و مال برای خدا سخت نیست، اما سخت‌تر شهید شدن شخصیتی است که آبرو و شخصیت او ذبیح الله می‌شود. این افراد آبروی خود را با خدا معامله می‌کنند و این شهادت سخت‌تر است که علامه مصباح شخصیتش شهید شد.
وی گفت: اگر چه او در میدان نبرد حق و باطل شهید نشد، اما در میدان به صحنه آوردن تمام آبرو و حیثیت خود در دفاع از اسلام و ولایت شهید شد و این درجه بالایی از شخصیت اوست. زیرا اساسا عالمان دارای درجات والا هستند، بنابراین او را می‌توان شخصیتی شهید نامید.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .