امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۳:۳۱:۴۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » دشمن در جنگ نرم به‌دنبال استحاله عقیدتی و فکری است/هر جا صدای مظلومی بلند است باید به‌پاخیزیم

مهر ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3979کد مطلب

277تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

دشمن در جنگ نرم به‌دنبال استحاله عقیدتی و فکری است/هر جا صدای مظلومی بلند است باید به‌پاخیزیم

دشمن در جنگ نرم به‌دنبال استحاله عقیدتی و فکری است/هر جا صدای مظلومی بلند است باید به‌پاخیزیم

به گزارش  شیرگاه خبر به نقل از بلاغ، عقیله ملازاده سورکی در مراسم وداع با شهید مدافع حرم محمود رادمهر در مسجد جامع سورک با تشکر از همه کسانی که در این چند روز برای برگزاری مراسم این شهدا تلاش کردند، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و مدافعان حرم ما و رزمندگان اسلام ما، همه کسانی که دل‌هایشان برای بقای اسلام می‌تپد و برای اسلام سر از پا نمی‌شناسند و از تعلقاتشان می‌گذرند و فرسنگ‌ها دورتر از محدوده جغرافیایی کشورمان...

به گزارش  شیرگاه خبر به نقل از بلاغ، عقیله ملازاده سورکی در مراسم وداع با شهید مدافع حرم محمود رادمهر در مسجد جامع سورک با تشکر از همه کسانی که در این چند روز برای برگزاری مراسم این شهدا تلاش کردند، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و مدافعان حرم ما و رزمندگان اسلام ما، همه کسانی که دل‌هایشان برای بقای اسلام می‌تپد و برای اسلام سر از پا نمی‌شناسند و از تعلقاتشان می‌گذرند و فرسنگ‌ها دورتر از محدوده جغرافیایی کشورمان خارج می‌شوند و در جایی در مقابل اسرائیل و آمریکا سینه سپر می‌کنند، اینها بزرگ‌ترین و برترین عزیزان خدا هستند.

وی بیان کرد: کسانی که ایران را می‌خورند و نمی‌دانند که چه می‌خورند طبق فرمایش اباعبدالله الحسین (ع) شکم‌هایی که از حرام پر شده و غذای حرام به خورد خود می‌دهید و اینکه در دل‌های شما مهر زده شده و قلب‌های شما قفل شده، چشم‌های شما نابینا و گوش‌های شما ناشنوا است، ما در وصیت بسیار بزرگی، با بصیرت بسیار، بزرگی شعاع دیدمان را به سوی بی‌نهایت گسترش دادیم.

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر خاطرنشان کرد: در معرفت به خدا به جایی رسیدیم که جز خدا ندیدیم، وقتی که از محمود سوال می‌کنم که شنیدم به ماموریت می‌روی! می‌گوید بله به امید خدا، کجا می‌روی،؟ هر جا که خدا ما را ببرد، برای چه می‌روی؟ رضایت خدا، مقصد کجاست؟ ملک خدا، خودت را به چه کسی می‌سپاری؟ به خدا، مادر، به خدا.

ملازاده افزود: شناختن خداوند اولین شناخت‌ها است که در وجود ما باید ریشه دوانده باشد و اگر تا به حال موفق به انجام این امر نشدید که خودساختگی درون در خودمان ایجاد کنیم و بفهمیم وظیفه ما چیست و به چه تکلیفی باید جامعه عمل بپوشانیم، اگر متوجه شویم همان فرمایش خداوند در سوره یاسین که می‌گوید فقط عبد خدا باشیم در مقابل خدا سر به خاک می‌زنیم و تسلیم در مقابل اوامر الهی هستیم و آنچه که خدا بر کل انبیا نازل کرده و آنچه که خدا در قرآن به تو جامع فرموده اینکه قرآن جامع به جمیع علوم است، ما تمام اوامر الهی را با جان و دل می‌پذیریم .

وی تصریح کرد: اگر این اوامر روزی در معرض خطر قرار بگیرد از جان‌های خودمان مایه می‌گذاریم، جوانانی که از گوهر جانشان گذشتند و برای اینکه دین اسلام محافظت شود و اهداف اسلام در معرض خطر قرار نگیرد، هیچ کس به خودش جرات ندهد در حریم قرآن و اسلام وارد شود، جانهایشان را با خدا معامله کردند.

این مادر شهید تاکید کرد: معامله‌ای که جایگاه آن‌ها عزت و درجاتشان، جلال و عظمتشان، اینکه خدا می‌فرماید رضایت خدا از بنده‌اش و رضایت بنده از حدا به خاطر اهدای درجه‌ای که از طرف پروردگار داده شده همان برترین درجه است.

ملازاده گفت: اسلام مرز ندارد و مرز اسلام به سوی بی‌نهایت رفته است، هر جا که صدای مظلومیت مظلومی بلند می‌شود بر همه ما واجب است برای دفاع از آن‌ها حرکت کنیم، ما در برابر بندگان خدا هم مسئولیم و این تکلیفی است که خدا ما را مفتخر به انجام آن کرده و این نشان دهنده انسانیت انسانی ما است که برای حل و فصل مسائل و مشکلات مردم جامعه پا در عرصه‌ای درست بگذاریم.

وی با بیان اینکه باید ترویج فرهنگ قرآنی و ترویج فرهنگ علوی و حسینی کنیم، اظهار کرد: امروز اگر شهدای ما حرکت می‌کنند از ایران در هر نقطه دیگری به شهادت می‌رسند اینکه ریشه‌شان در عاشورا و وجود اباعبدالله الحسین (ع) ریشه دوانیده، اگر امروز خدای نکرده مفسدان بر علیه نظام حکومتی ما و بر علیه جایگاه مطلقه ولی فقیه حرکت می‌کنند چون دچار انحرافات فکری و کینه و عداوت نسبت به قرآن و اهل بیت را عملی می‌کنند.

ملازاده با تاکید بر اینکه وظیفه ما دفاع از سیره رفتاری و عملی اهل بیت (ع) است، افزود: این دفاع یعنی در خودمان این سیره را پیاده کنیم، آنجایی که زیارت عاشورا می‌خوانیم دعا می‌کنیم نکند روزی در حصار دشمنان امام علی(ع) و امام حسین(ع) باشیم که آن وقت در مقابل خدا روسیاه هستیم.

این مادر شهید بیان کرد: روزی در این شهر در عملیات کربلای ۴ چندین شهید را در یک روز دادیم، کوچه پس کوچه‌های شما، داخل خانه این شهر طوفانی به پا شده بود که این طوفان حرکت و عمل عاشورایی داشت، شهید ملازاده، نظر زاده، شهیدی و… شهدای دیگری که از وجود حسین بن علی (ع) بهره بردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر هشت سال مدافعان ما در سنگرهای غیرت جنگیدند و بدن‌هایشان را آماج تیر بلا کردند و ترکش‌های سرب گداخته شده در بدن‌هایشان هنوز باقیمانده، بخاطر این است که ارث را از حسین بن علی (ع) گرفتند و حارص نهضت عاشورایی شدند.

ملازاده با بیان اینکه اینها به ما درس می‌دهد که برای مسائل کوچکی با هم جدل نکنیم و برای مسائل مختلف درگیری پیش نیاوریم، تصریح کرد: هر نوع حرکت انحرافی در وجود ما باعث شادی دشمن شده و دشمن دلش می‌خواهد که استحاله عقیدتی و فکری در درون ما ایجاد کند که اگر صورت بگیرد بزرگ‌ترین خطر برای جایگاه ولایت مطلقه فقیه است.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید رادمهر، گفت: محمود، در فرازی از وصیتنامه‌اش می‌گوید؛ برادران و خواهران عزیزم، خطاب به برادران خودش آقا مجتبی و محمدرضا و بعد هم به فرزندان خودش به من و همه مردم سرزمینش می‌گوید بصیرت خودتان را نسبت به جایگاه ولایت مطلقه فقیه بالا ببرید که اگر دشمن بر علیه این جایگاه بلند شود، شما ذره‌ای شک در درونتان نسبت به این جایگاه نداشته باشید و این سفارش این شهید و حمایت به جایگاه مطلقه ولایت فقیه است یعنی تحت امر ولی فقیه زمانمان حضرت امام خامنه‌ای باشیم که هیچ کس به خودش اجازه ندهد به این حضرت و بعد هم به نظام جمهوری ما توهین کند.

ملازاده اضافه کرد: محمود می‌گوید پروردگارا حیف که یک جان به من دادی اگر این یک جان را دشمن بگیرد و بدنم را بسوزاند خاکسترم را بر باد بدهد و اگر تو هزاران بار به من جان بدهی باز هم تمام جان‌ها را در راه دفاع از دینت می‌دهم و بعد خدا را قسم می‌دهد که پروردگارا بر من منت بگذار و مرا در اردوگاه گمنامی حضرت زهرا(س) بپذیر که زهی برای من سعادت است، مرگم را در مسیری قرار بده که بزرگترین خدمت و نعمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت مطلقه فقیه و برای شیعیان امیرالمومنان(ع)، حزب الله و برای امام زمام (عج) بزرگترین افتخار و پیروزی باشد، اما مرگم را برای تمام مفسدان عالم طوری قرار بده که من به آن‌ها بگویم، شهیدی که از زن و بچه‌اش و تعلقات دنیایی دست می‌کشد و خودش را وقف خدا می‌کند این شهید در مقابل شما قد قامت کرده این شهید انتظار بازگشت را هرگز ندارد اما خداوند حکمش را در برگرداندنش جاری کرد و مصلحت خدا در این بوده که شهدا برگردند.

مادر شهید رادمهر در پایان برگشت شهدا را محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مردم ایران، مردم مازندران و مردم ساری تبریک گفت و اظهار کرد: ما با شهدا زنده‌ایم با شهدا می‌میریم و ان شالله با شهدا محشور می‌شویم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .