امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۸:۲۷:۱۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » رنگرز برای پیگیری توهین مدیرعامل پرسپولیس عازم تهران شد

آبان ۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4193کد مطلب

211تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

رنگرز برای پیگیری توهین مدیرعامل پرسپولیس عازم تهران شد

رنگرز برای پیگیری توهین مدیرعامل پرسپولیس عازم تهران شد

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد که حسن رنگرز در پی توهین رسول‌پناه مدیر عامل پرسپولیس به مردم مازندران عازم تهران شده است تا ضمن اعلام مراتب اعتراض جامعه ورزش استان و پیگیری حقوقی موضوع؛ خواستار توضیح مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص این اتفاق از مسئولان ذیربط باشد. مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آستانه سفر به تهران ضمن محکوم کردن هرگونه توهین به هر قومیت و توسط هر...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد که حسن رنگرز در پی توهین رسول‌پناه مدیر عامل پرسپولیس به مردم مازندران عازم تهران شده است تا ضمن اعلام مراتب اعتراض جامعه ورزش استان و پیگیری حقوقی موضوع؛ خواستار توضیح مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص این اتفاق از مسئولان ذیربط باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آستانه سفر به تهران ضمن محکوم کردن هرگونه توهین به هر قومیت و توسط هر فردی، خواستار آرامش و دقت نظر همه مسئولان در مواجه با مسائل حساس شد.

طی دو روز گذشته دو فایل ویدئویی از مهدی رسول‌پناه منتشر شد که در این فایل‌ها ادعاهایی درباره شجاع خلیل‌زاده بازیکن مازندرانی باشگاه پرسپولیس، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد سعادتمند، شیخ دیاباته و یحیی گل محمدی مطرح کرده است، ادعاهایی که بعضا با الفاظ رکیک همراه بود واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

سردار مهدی سعادتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز روز گذشته توهین وقیحانه یک مقام مسئول باشگاه ورزشی پایتخت به مردم بافرهنگ این استان را محکوم کرد: «وزیر ورزش باید با برخورد قاطع با عاملان هتاکی به مردم مومن مازندران از تداوم اینگونه رفتارهای ناپسند اجتماعی توسط فعالان ورزشی جلوگیری کند.»

رسول‌پناه روز گذشته از سمت خود استعفا کرد. او در بخشی از متن استعفایش آورد: «لازم می‌دانم از سوءتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان‌نواز مازندران عذرخواهی کنم؛ از کادر فنی وبازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش‌های‌شان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش بخواهم، از همه هواداران به خاطر همراهی‌شان تشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .