امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۴:۵۵:۵۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » رهاسازی آب سد آیت صالحی مازندرانی در سوادکوه شمالی

اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7547کد مطلب

341تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

رهاسازی آب سد آیت صالحی مازندرانی در سوادکوه شمالی

رهاسازی آب سد آیت صالحی مازندرانی در سوادکوه شمالی

 به گزارش شیرگاه خبر ،مدیر بهره برداری سد آیت الله صالحی مازندرانی گفت: دریچه این سد از امروز تا پایان فصل زراعی برای آبیاری ۵۴ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی پایین دست شهر‌های جویبار، کیاکلا، بهنمیر، بابل، بابلسر و قائمشهر بازگشایی شد. موسوی مجد افزود: بازگشایی دریچه سد امسال به دلیل بارندگی‌های فصل بهار و افزایش دما ۱۰ روز زودتر از پارسال انجام شده است. او گفت:طرح آبرسانی از ظرفیت این سد برای ۱۸ روستای منطقه لفور و شهر شیرگاه...

 به گزارش شیرگاه خبر ،مدیر بهره برداری سد آیت الله صالحی مازندرانی گفت: دریچه این سد از امروز تا پایان فصل زراعی برای آبیاری ۵۴ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی پایین دست شهر‌های جویبار، کیاکلا، بهنمیر، بابل، بابلسر و قائمشهر بازگشایی شد.
موسوی مجد افزود: بازگشایی دریچه سد امسال به دلیل بارندگی‌های فصل بهار و افزایش دما ۱۰ روز زودتر از پارسال انجام شده است.
او گفت:طرح آبرسانی از ظرفیت این سد برای ۱۸ روستای منطقه لفور و شهر شیرگاه از محل اعتبار‌های وزارت نیرو و اداره کل آب منطقه‌ای مازندران در دستور کار قرار گرفت که تاکنون با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال ساخت است.
موسوی مجد با بیان اینکه این سد نقش کنترل سیل آب را هم دارد، افزود:سد آیت الله صالحی مازندرانی با ظرفیت بیش از ۱۴۱ میلیون متر مکعب در آستانه سرریز شدن قرار دارد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .