امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۷:۵۰:۰۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » زائران حج عمره در صورت لزوم به بیمارستان‌سعودی ارجاع می‌شوند

اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10208کد مطلب

27تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

زائران حج عمره در صورت لزوم به بیمارستان‌سعودی ارجاع می‌شوند

زائران حج عمره در صورت لزوم به بیمارستان‌سعودی ارجاع می‌شوند

به گزارش شیرگاه خبر به نقل ایرنا   طاهر درودی با اشاره به اعزام نخستین دوره زائران حج عمره به سرزمین وحی اظهار داشت: سرانجام پس از حدود ۹ سال زائران ایرانی به حج عمره اعزام شدند و به دلیل مدت کوتاهی که تا حج تمتع در اختیار داریم، قرار است برای خدمات سطح ۲ پزشکی یعنی نیازهای بیمارستانی از بیمارستان‌ها سعودی استفاده شود. وی در ادامه با اشاره به اینکه زائران ایرانی تنها ۵ روز در مدینه و ۵ روز...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل ایرنا   طاهر درودی با اشاره به اعزام نخستین دوره زائران حج عمره به سرزمین وحی اظهار داشت: سرانجام پس از حدود ۹ سال زائران ایرانی به حج عمره اعزام شدند و به دلیل مدت کوتاهی که تا حج تمتع در اختیار داریم، قرار است برای خدمات سطح ۲ پزشکی یعنی نیازهای بیمارستانی از بیمارستان‌ها سعودی استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زائران ایرانی تنها ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه اقامت خواهند کرد، افزود: در این مدت در صورت نیاز به پزشک، یک درمانگاه در مدینه و یک درمانگاه با حضور پزشک و پرستار ایرانی دایر است که می‌توانند به آنها مراجعه کنند اما در صورت نیاز به خدمات بیشتر زائران ایرانی به بیمارستان‌های سعودی اعزام می‌شوند.

پس از ۹ سال توقف، با برگزاری مراسم بدرقه رسمی اعزام زائران عمره در قالب ۲ کاروان ۸۵ نفره از استان‌های کردستان و کرمانشاه از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام و عاشقان چشم انتظار زیارت خانه خدا با پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راهی مدینه منوره شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های به انجام رسیده توسط سازمان حج و زیارت و سازمان هواپیمایی، زائران عمره گذار کشورمان تا ۱۳ اردیبهشت ماه جاری از طریق ۱۱ فرودگاه کشور راهی سرزمین وحی خواهند شد.

قرار است زایران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) عازم عربستان سعودی شوند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .