امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۱۰:۱۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » سه امتیاز شیرین با پنالتی شیری

آذر ۱۵, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4328کد مطلب

209تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

سه امتیاز شیرین با پنالتی شیری

سه امتیاز شیرین با پنالتی شیری

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان ،نساجی مازندران پس از آنکه در دو هفته ابتدایی با شکست آلومینیوم اراک و تساوی خانگی مقابل تراکتور ۴ امتیاز به دست آورد و در تهران مقابل سایپا شکست خورده بود امروز به دنبال کسب نخستین پیروزی خانگی خود در لیگ بیستم بود. نفت مسجد سلیمان هم پس از سه مساوی متوالی مقابل سایپا، تراکتور و پرسپولیس امیدوار بودند امروز در قائم‌شهر به این روند پایان دهند و به برد برسند،...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان ،نساجی مازندران پس از آنکه در دو هفته ابتدایی با شکست آلومینیوم اراک و تساوی خانگی مقابل تراکتور ۴ امتیاز به دست آورد و در تهران مقابل سایپا شکست خورده بود امروز به دنبال کسب نخستین پیروزی خانگی خود در لیگ بیستم بود.

نفت مسجد سلیمان هم پس از سه مساوی متوالی مقابل سایپا، تراکتور و پرسپولیس امیدوار بودند امروز در قائم‌شهر به این روند پایان دهند و به برد برسند، اما نساجی نشان داد در وطنی به سختی شکست می‌خورد.

کریم اسلامی در دقیقه ۷۹ با تکنیک بالای خود وارد محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان شد و مدافع چاره‌ای جز خطا روی بازیکن تکنیکی نساجی نداشت تا داور اعلام پنالتی کند و حامد شیری کاپیتان نساجی توپ را برخلاف جهت دروازه‌بان نفت تبدیل به گل کرد تا اولین پیروزی خانگی نساجی در وطنی و دومین برد تیم قائمشهری در لیگ بیستم رقم بخورد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .