امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۹:۲۱:۴۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » سیاستمداران دیپلماسی حاج قاسم را سرلوحه کار خود قرار دهند

دی ۱۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4829کد مطلب

238تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

سیاستمداران دیپلماسی حاج قاسم را سرلوحه کار خود قرار دهند

سیاستمداران دیپلماسی حاج قاسم را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش شیرگاه خبر ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در برنامه زنده “مکتب سلیمانی” که از شبکه تبرستان پخش شد، ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش به سیره و منش شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه چند سالی در کرمان فعالیت داشتم، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی هر وقت به استان کرمان می‌آمد با پیشکسوتان ایثار و شهادت گردهمایی داشت و برای شهید عزیز فرقی نمی‌کرد از چه حزب و جناحی هستند...

به گزارش شیرگاه خبر ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در برنامه زنده “مکتب سلیمانی” که از شبکه تبرستان پخش شد، ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش به سیره و منش شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه چند سالی در کرمان فعالیت داشتم، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی هر وقت به استان کرمان می‌آمد با پیشکسوتان ایثار و شهادت گردهمایی داشت و برای شهید عزیز فرقی نمی‌کرد از چه حزب و جناحی هستند همه در مراسم حاج قاسم حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهیدحاج قاسم انس و الفت ویژه‌ای با شهدا داشت، افزود: شهید سلیمانی مردمی بود و ارتباط بسیار تنگاتنگی با مردم داشت.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه شهید حاج قاسم، علاقه زیادی به خانواده‌های معظم شهدا نیز داشت، اضافه کرد: هر وقت حاج قاسم به کرمان می‌آمد در نخستین فرصت به دیدار خانواده شهدا می‌رفت و از آنها سرکشی می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مکتب سلیمانی اشاره کرد و افزود: باید ویژگی‌های حاج قاسم را برای نسل آینده بازگو کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه حاج قاسم بعد از ۸ سال دفاع مقدس، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور شده است، یادآور شد: در آن سال‌ها جنوب شرق کشور درگیر اشرار بود، اما با تدبیر شهید حاج قاسم در آن منطقه امنیت پایدار ایجاد شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه شهید حاج قاسم با نگاه و افکار اقناع کننده خود اشراری که در منطقه جنوب شرق بودند، را هدایت کرد، گفت: شهید حاج قاسم به اشرار امان نامه داد و برای آن‌ها  زمین برای کار فراهم کرد و همین افراد در زمان شهادت حاج قاسم بیشترین عزاداری را برای شهید داشتند.

وی در سخنان خود با بیان اینکه حاج قاسم قهرمان دیپلماسی هم هستند، افزود: اگر سیاست‌مداران بتوانند از دیپلماسی حاج قاسم درس بگیرند، قطعا مشکلات ما در این حوزه حل خواهد شد.

مسلمی در بخش دیگری سخنان خود به لشکر ویژه ۲۵ کربلا هم اشاره کرد و گفت: لشکر ۲۵ کربلا به دلیل خط شکن و خط نگهدار بودن در هشت سال دفاع مقدس همیشه برسر زبان‌ها است و لشکر ۲۵ کربلا علاوه بر عرصه نظامی در عرصه‌های خدمت‌رسانی هم فعال است.

مسلمی با تصریح بر اینکه لشکر ۲۵ کربلا به‌دلیل روحیه جهادی همیشه نخستین گروهی است که در بحران‌ها ورود پیدا می‌کنند، اضافه کرد: جوانان ما به دلیل پیشینه علوی که دارند، همیشه جهادی در میدان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه سپاه از جنس مردم است، افزود: عمده وظایفی که برای سپاه تعریف شده است، مردمی بودن است لذا تلاش شده است از ظرفیت هیأت‌ها، جوانان انقلابی، و کسانی که دلداده نظام و انقلاب هستند، امور مردم را پیش برد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه هر کاری بخواهد انجام شود باید مردمی باشد، خاطرنشان کرد: سپاه تلاش کرده است به نقش مردم در انجام کار‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .