امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۱:۴۱:۳۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » شهدای شاخص مازندران در کشور معرفی شوند

فروردین ۱۵, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7440کد مطلب

327تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

شهدای شاخص مازندران در کشور معرفی شوند

شهدای شاخص مازندران در کشور معرفی شوند

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۵فروردین) در جلسه ستاد یادواره شهدای نکا با محوریت سردار شهید «محمدحسن طوسی» اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و ایثار مردان و زنان بی‌شماری است که با گذشتن از جان شیرین خود، عظمت و عزت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند. نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: سردار «محمدحسن قاسمی‌طوسی» یکی از همان مردان دلیر این سرزمین از روستای طوس‌کلای نکا در شرق مازندران است...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۵فروردین) در جلسه ستاد یادواره شهدای نکا با محوریت سردار شهید «محمدحسن طوسی» اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و ایثار مردان و زنان بی‌شماری است که با گذشتن از جان شیرین خود، عظمت و عزت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: سردار «محمدحسن قاسمی‌طوسی» یکی از همان مردان دلیر این سرزمین از روستای طوس‌کلای نکا در شرق مازندران است که در عرصه دفاع از این آب و خاک جانانه در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

5555(3)

وی با اشاره به اینکه نام سردار طوسی‌ مایه افتخار استان علوی تبار مازندران و کشور است، بیان کرد: همانطور که می دانید وضعیت نارنجی کرونایی شهرمان خبر از روند صعودی شیوع این ویروس را می‌دهد و خوب است که این مراسم به‌صورت محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه شهدای شاخص مازندران باید در کشور معرفی شوند، خاطرنشان کرد: سال‌ها است که شاهد برگزاری مراسم یادواره شهدا در شهرستان شهیدپرور نکاهستیم، در این مراسم افتخارمان این است خاطرات شهدا را مرور می‌کنیم.

امام جمعه ساری گفت: تمام تلاش دشمنان انقلاب برای دوری نوجوانان و جوانان از راه و روش شهدا است و برگزاری این یادواره‌ها در حقیقت راهی برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .