امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۰۶:۲۸:۲۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » شورای آموزش و پرورش، بازوی کمکی دستگاه تعلیم و تربیت است

بهمن ۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5101کد مطلب

297تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

شورای آموزش و پرورش، بازوی کمکی دستگاه تعلیم و تربیت است

شورای آموزش و پرورش، بازوی کمکی دستگاه تعلیم و تربیت است

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در برنامه زنده تلویزیونی “افق روشن” ضمن اشاره به تاریخچه تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گفت: براساس ماده ۴ ، وظایف و اختیارات شورای آموزش و پرورش شش مورد تعیین شد از قبیل تعیین هزینه سرانه دانش آموزان، تصویب تقویم آموزشی مدارس، توزیع عوارض اخذ شده از شهرداری ها و همچنین سیاستگذاری و تعیین خط و مشی آموزش و پرورش و ارائه گزارش سالیانه توسط دبیر این شورا در هفته شورای...

به گزارش شیرگاه خبر ،مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در برنامه زنده تلویزیونی “افق روشن” ضمن اشاره به تاریخچه تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گفت: براساس ماده ۴ ، وظایف و اختیارات شورای آموزش و پرورش شش مورد تعیین شد از قبیل تعیین هزینه سرانه دانش آموزان، تصویب تقویم آموزشی مدارس، توزیع عوارض اخذ شده از شهرداری ها و همچنین سیاستگذاری و تعیین خط و مشی آموزش و پرورش و ارائه گزارش سالیانه توسط دبیر این شورا در هفته شورای آموزش و پرورش است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، “علیرضا سعدی پور”  در ادامه گفت: شورای آموزش و پرورش مازندران در بین استان های کشور، رتبه برتر را به خود اختصاص داد از منظر اخذ بیشترین مفاد درآمدی از قبیل بند ۳ماده ۱۳عوارض شهرداریها،  و این افتخار را به همه اعضای شورای آموزش و پرورش استان و در صدر همه به استاندار مازندران به عنوان رئیسشورای آموزش و پرورش  تبریک می گویم.

وی درخصوص اجرای مصوبات نیز گفت: برنامه های شورا به گونه ای است که اگر اجرایی شود، منابع درآمدی متعددی جذب می شود به شکلی که نیازی به مشارکت مردمی نداشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در ادامه گفت: اطلس شیوه های دسترسی دانش آموزان به آموزش و تربیت در دست تنظیم است تا والدین بدانند فرزندشان از کدام شیوه به آموزش و پرورش دسترسی دارند.

سعدی پور در پایان این برنامه نیز از همه فعالان شوراهای آموزش و پرورش استان و شهرستان ها و مناطق قدردانی کرد و گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش،  از چهار شهر رامسر، چمستان، سوادکوه شمالی و ناحیه یک ساری به عنوان  شوراهای برتر  تجلیل به عمل آمد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .