امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۵:۴۴:۳۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » صادرات ۳۴۰ تنی محصولات باغی از سوادکوه‌شمالی به روسیه و عراق

فروردین ۲۴, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7532کد مطلب

380تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

صادرات ۳۴۰ تنی محصولات باغی از سوادکوه‌شمالی به روسیه و عراق

صادرات ۳۴۰ تنی محصولات باغی از سوادکوه‌شمالی به روسیه و عراق

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار با بیان اینکه سال گذشته ۳۴۰ تن محصولات باغی از شهرستان سوادکوه شمالی به خارج از کشور صادر شد، اظهار کرد: عمده این محصولات باغی مرکبات بود که به کشورهای روسیه و عراق صادر شد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه زنجیره تولید بدون صادرات تکمیل نخواهد شد و باید از این فرصت برای بهینه‌سازی تولید و بسته‌بندی استفاده شود، گفت: صادرکنندگان محصولات باغی باید با ارسال محصولات سالم در بسته‌بندی...

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار با بیان اینکه سال گذشته ۳۴۰ تن محصولات باغی از شهرستان سوادکوه شمالی به خارج از کشور صادر شد، اظهار کرد: عمده این محصولات باغی مرکبات بود که به کشورهای روسیه و عراق صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه زنجیره تولید بدون صادرات تکمیل نخواهد شد و باید از این فرصت برای بهینه‌سازی تولید و بسته‌بندی استفاده شود، گفت: صادرکنندگان محصولات باغی باید با ارسال محصولات سالم در بسته‌بندی مناسب، کسب اعتبار نموده و ضمن نفوذ در بازار صادرات، ارزش اقتصادی محصولات باغی کشور را حفظ کنند.

حکمت‌شعار با اشاره به افزایش قیمت ارز و تقاضای کشورهای خارجی برای مرکبات و ترغیب صادرکنندگان برای ارسال این محصولات، افزود: سوادکوه‌شمالی با داشتن یک هزار و ۹۰۰ هکتار اراضی باغی دارای ظرفیت مناسبی برای صادرات است که رعایت اصول به‌روز سورت و بسته‌بندی توسط صادرکنندگان، ارائه تسهیلات بانکی ارزان قیمت به سورتینگ‌داران و صادرکنندگان مرکبات و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله عوامل تاثیرگذار در افزایش صادرات است.

وی با اشاره به درآمد رضایت‌بخش صادرات این محصولات، گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۰ نیز شاهد افزایش صادرات محصولات کشاورزی به ویژه مرکبات به کشورهای دیگر باشیم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .