امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۲:۵۸:۳۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » سراسر استان » صدور هشدار قرمز بارندگی برای ۳ استان در روز دوشنبه

فروردین ۵, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10020کد مطلب

23تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

صدور هشدار قرمز بارندگی برای ۳ استان در روز دوشنبه

صدور هشدار قرمز بارندگی برای ۳ استان در روز دوشنبه

به گزارش شیرگاه خبر ،«صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص پیش بینی وضعیت جوی کشور توضیح داد: برای امروز (۵ فروردین ماه) بارش‌هایی در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، بوشهر، فارس، غرب کرمان، غرب یزد و غرب اصفهان خواهیم داشت و استان‌های مرکزی و همدان هم بارش‌هایی را مشاهده می‌کنند ضمن اینکه بارش‌هایی هم در شمال استان خوزستان...

به گزارش شیرگاه خبر ،«صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص پیش بینی وضعیت جوی کشور توضیح داد: برای امروز (۵ فروردین ماه) بارش‌هایی در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، بوشهر، فارس، غرب کرمان، غرب یزد و غرب اصفهان خواهیم داشت و استان‌های مرکزی و همدان هم بارش‌هایی را مشاهده می‌کنند ضمن اینکه بارش‌هایی هم در شمال استان خوزستان و فارس و ایلام و کردستان اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: بخشی از بارش‌ها در مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود و توصیه می‌شود از سفر به مناطق سردسیر خودداری شود.

احتمال برفی شدن محورهای مواصلاتی شمال کشور

ضیاییان ادامه داد: دوشنبه (۶ فرودین ماه) نیز بارش‌هایی در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، همدان، مرکزی، لرستان، خوزستان، ایلام، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، مازندران، تهران، قم، نیمه غربی کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی و سمنان خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: همچنین برای روز دوشنبه بارش‌های شدید در سه استان لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که هشدار قرمز نیز صادر کرده ایم. بارش‌ها در استان فارس نیز بسیار نگران کننده است، چرا که حجم مسافر آنجا زیاد است و توصیه می‌کنیم از قرار گرفتن در بستر و حریم رودخانه‌ها جدا خودداری شود.

وی در پایان افزود: برای ارتفاعات تهران و شمال شهر تهران و استان البرز نیز هشدار نارنجی صادر شده است و بارش‌ها در این مناطق سنگین خواهد بود و احتمال بارش برف در محورهای مواصلاتی با استان مازندران نیز زیاد است. پیشنهاد می‌شود از سفر در روز دوشنبه به این محورها خودداری شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .