امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۵۷:۵۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ضرورت بسیج عمومی برای مقابله با سرقت کابل‌های مخابراتی

مهر ۲۶, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3998کد مطلب

268تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ضرورت بسیج عمومی برای مقابله با سرقت کابل‌های مخابراتی

ضرورت بسیج عمومی برای مقابله با سرقت کابل‌های مخابراتی

به گزارش شیرگاه خبر ،جعفر محسنی  در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از نظر جغرافیایی و فاصله مناطق، شهرها و روستاها دارای پراکندگی فراوان است، گفت: ارتباطات روستایی به صورت کابل هوایی است. رئیس مخابرات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: مسیر پل‌سفید به سمت فلورد حدود ۲ کیلومتر در یک سال اخیر بارها مورد سرقت سارقان کابل قرار گرفت و موجب شد بسیاری از روستاهایی که از طریق کابل مورد نظر متصل بودند فاقد هر...

به گزارش شیرگاه خبر ،جعفر محسنی  در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از نظر جغرافیایی و فاصله مناطق، شهرها و روستاها دارای پراکندگی فراوان است، گفت: ارتباطات روستایی به صورت کابل هوایی است.

رئیس مخابرات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: مسیر پل‌سفید به سمت فلورد حدود ۲ کیلومتر در یک سال اخیر بارها مورد سرقت سارقان کابل قرار گرفت و موجب شد بسیاری از روستاهایی که از طریق کابل مورد نظر متصل بودند فاقد هر نوع ارتباط شوند.

وی با بیان اینکه در سال قبل دو کیلومتر از کابل روستای کچید که این کابل‌ها ارتباط‌‌‌‌دهنده چند روستا بودند به سرقت رفت و روستاها مرتبط مدت ۶ ماه فاقد ارتباط بودند، خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر ۱۰ کیلومتر سرقت کابل‌ مخابراتی در دو شهرستان سوادکوه و سوادکوه‌شمالی رخ داد.

محسنی اظهار کرد: با نصب تجهیزات ارتباطی شاهد برقراری ارتباط در مناطقی که کابل‌ها سرقت شدند، بودیم ولی مبلغ جریمه اخذ‌شده از سارقان کابل اندک است و برای سایت‌ها، حفاظ امنیتی شامل پَک کامل حفاظتی در چند نقطه سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اجرایی شد و در چند نقطه دیگر هم در حال انجام است.

رئیس مخابرات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی افزود: برنامه‌ریزی برای پوشش کامل نقاط کور شهرستان سوادکوه در حال انجام است که توافق برای زمین از مهمترین موضوعاتی است که در صورت واگذاری زمین و همکاری با مخابرات شاهد اجرای آن در همه نقاط مورد نظر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پیشگیری و مقابله با سرقت کابل‌های مخابراتی نیاز به بسیج عمومی و مردمی از سوی فرماندار، انتظامی، بخشداری‌ها، شوراها و پایگاه‌های مقاومت است، گفت: با هماهنگی ستادی شاهد پیشگیری و مقابله با سرقت کابل‌ها شویم تا شاهد تضییع اموال عمومی و ممانعت از ارائه خدمات ارتباطی نباشیم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .