امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۰۹:۱۶:۵۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ظهور نخستین خوشه‌های برنج در شالیزار‌های سوادکوه شمالی

تیر ۵, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8063کد مطلب

292تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ظهور نخستین خوشه‌های برنج در شالیزار‌های سوادکوه شمالی

ظهور نخستین خوشه‌های برنج در شالیزار‌های سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار گفت: نخستین خوشه‌های برنج رقم طارم هاشمی در اراضی شالیزاری روستای چاکسر شهرستان سوادکوه شمالی مشاهده شد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی افزود: با توجه به اهمیت زراعت برنج و احتمال کم آبی در ماه‌های پیش رو، نظارت بر زراعت این محصول در سال جاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کارشناسان این شهرستان با نظارت مسـتمر و برگزاری کلاس‌های مجازی و حضوری تخصصی ضدعفونی بذر ، مدیریت خزانه و زمین اصلی، مبارزه با...

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار گفت: نخستین خوشه‌های برنج رقم طارم هاشمی در اراضی شالیزاری روستای چاکسر شهرستان سوادکوه شمالی مشاهده شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی افزود: با توجه به اهمیت زراعت برنج و احتمال کم آبی در ماه‌های پیش رو، نظارت بر زراعت این محصول در سال جاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کارشناسان این شهرستان با نظارت مسـتمر و برگزاری کلاس‌های مجازی و حضوری تخصصی ضدعفونی بذر ، مدیریت خزانه و زمین اصلی، مبارزه با آفات و بیمـاری ها، مدیریت مصرف بهینه آب و توصیه‌های آبیاری تناوبی شالیزار تا پیش از مرحله زایشی مزارع برنج نکات تخصصی و به‌روز بهزراعی برنج را دراختیار بهره‌برداران قرار دادند.

به گفته وی شهرستان سوادکوه شمالی دارای ۱۶۲۰ هکتار اراضی شالیزاری است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .