امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۲:۰۸:۳۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » علی پیرفلک سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی شد

خرداد ۱۳, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9294کد مطلب

720تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

علی پیرفلک سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی شد

علی پیرفلک سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی شد

به گزارش شیرگاه خبر ،طی حکمی از سوی استاندار مازندران، علی پیرفلک به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی منصوب و طی آئینی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، امام جمعه شیرگاه، اعضای شورای تامین وشورای اداری شهرستان و برخی مدیران ستادی استانداری معارفه شد. امام جمعه سوادکوه‌شمالی با خوش‌آمد‌گویی به فرماندار جدید از تلاش‌های ۴ سال حضور انصارالحسینی فرماندار سابق، تشکر کرد. حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی با بیان اینکه مدیران تکلیف خود را برای ماندن یا رفتن...

به گزارش شیرگاه خبر ،طی حکمی از سوی استاندار مازندران، علی پیرفلک به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی منصوب و طی آئینی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، امام جمعه شیرگاه، اعضای شورای تامین وشورای اداری شهرستان و برخی مدیران ستادی استانداری معارفه شد.

امام جمعه سوادکوه‌شمالی با خوش‌آمد‌گویی به فرماندار جدید از تلاش‌های ۴ سال حضور انصارالحسینی فرماندار سابق، تشکر کرد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی با بیان اینکه مدیران تکلیف خود را برای ماندن یا رفتن نمی‌دانند، افزود: در ۲۰ سال مسؤولیت‌ام در استان‌های مختلف برای عزل و نصب‌ها دخالت نداشتم و در عزل مدیران شهرستان هم دخالتی ندارم و از فرماندار تقاضا داریم که تکلیف ماندن یا رفتن  مدیران شهرستان را مشخص کند.

وی با یادآوری اینکه طوماری توسط مردم سوادکوه شمالی خطاب به رییس جمهور نوشته شد که نیروهای خوبی برای مدیریت در شهرستان داریم و به گوش رییس‌جمهور رسید و معاون پارلمانی رییس جمهور در نماز جمعه حاضر شدند و خواسته مردم را بیان کردم، خاطرنشان کرد: مردم سوادکوه‌شمالی سؤال دارند که آیا سوادکوه‌شمالی برای مدیریت‌ها نیرو ندارد، یا همراه نیستند و یا شرایط دیگری است.

امام جمعه سوادکوه‌شمالی از فرماندار جدید خواست که با حوصله به مردم پاسخ داده شود و در نصب و عزل مدیران از نیروهای شهرستان استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز با تقدیر از فرماندار سابق سوادکوه شمالی، وی را  با‌ استعداد، مسلط و خویشتن‌دار توصیف کرد که چهار سال خدمت بی‌منت داشت و افزود: پیرفلک فرماندار جدید هم در شهر قائم‌شهر فرماندار و در صف و ستاد وزارت کشور موفق بودند.

روح الله سُلگی با بیان اینکه چند هفته قبل و پیش از انتخاب فرماندار سوادکوه از فرماندار جدید سوادکوه‌شمالی پرسش کردم که علاقمندی وی به کدام شهرستان سوادکوه یا سوادکوه‌شمالی است و ایشان به دلیل وجود توانمندی‌های شهرستان سوادکوه‌شمالی، این شهرستان را نظر خود ذکر کرد.

وی سرمایه‌گذاری صنعتی و گردشگری در شهرستان و استفاده از توانمندی شهرک صنعتی را از اولویت‌ها ذکر و خاطر نشان کرد: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران موفق در شهرستان مد نظر باشد.

فرماندار سابق سوادکوه شمالی نیز با تقدیر از مردم سوادکوه شمالی با صفت «فهیم»، گفت: همواره تلاش کردم که از دانایی و توانایی خود به عنوان فرماندار شهرستان برای خدمت استفاده کنم.

سید‌محمد انصارالحسینی افزود: تجربیات من از مطالبات به زبان‌آمده و به زبان‌نیامده مردم است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای شنیدن مطالبات و عبور از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب مورد نظر بود.

انصارالحسینی با بیان اینکه از متن مردم برای خدمت به مردم آمدیم و تصمیمات ما باید عاقلانه، عاشقانه و شجاعانه باشد، گفت: نیاز جامعه ما همدلی، هم افزایی و هم‌گرایی است.

در این مراسم از تلاش های سیدمحمد انصارالحسینی در دوره مسئولیتش به عنوان فرماندار قدردانی و علی پیرفلک به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی معارفه شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .