امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۸:۳۹:۳۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » غربالگری بیش از ۱۳۹هزار خانوار در طرح شهید سلیمانی/بیش از ۱۱هزار بسته حمایتی و بهداشتی بین مازندران شد

دی ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4710کد مطلب

247تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

غربالگری بیش از ۱۳۹هزار خانوار در طرح شهید سلیمانی/بیش از ۱۱هزار بسته حمایتی و بهداشتی بین مازندران شد

غربالگری بیش از ۱۳۹هزار خانوار در طرح شهید سلیمانی/بیش از ۱۱هزار بسته حمایتی و بهداشتی بین مازندران شد

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۹دی) در نشست خبری گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت، بیان کرد: بصیرت مردم باعث خلق حماسه‌ای بزرگ در ایران اسلامی شد هشت ماه ایران در آتش فتنه و فتنه‌گران سوخت در نهایت با بصیرت الهی و مردم با حضور میلیونی مردم فتنه‌ها جمع و توطئه‌ها خنثی شد.   فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه، فتنه‌گران با فتنه‌انگیزی شرایط را برای دست‌اندازی دشمنان داخلی و خارجی مهیا می‌کردند،...

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۹دی) در نشست خبری گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت، بیان کرد: بصیرت مردم باعث خلق حماسه‌ای بزرگ در ایران اسلامی شد هشت ماه ایران در آتش فتنه و فتنه‌گران سوخت در نهایت با بصیرت الهی و مردم با حضور میلیونی مردم فتنه‌ها جمع و توطئه‌ها خنثی شد.

 

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه، فتنه‌گران با فتنه‌انگیزی شرایط را برای دست‌اندازی دشمنان داخلی و خارجی مهیا می‌کردند، گفت: تصور اینکه چطور فتنه خنثی خواهد شد مشخص نبود و سرانجام با بصیرت مردم این جریان پایان یافت، باید برای برخی مسئولان یادآور این باشیم که چنین صحنه‌هایی خلق شد تا بدانند و  هوشیار باشند که کاری نکنند که فتنه گران بتوانند دوباره بر مسند قدرت بازگردند.

 

سردار مسلمی تاکید کرد: فتنه‌انگیزان شبهات زیادی را در اذهان نسل سوم و چهارم فراهم کردند باید یاد و خاطره این دهه را گرامی بداریم.

 

وی با بیان اینکه در عرصه های مختلف با بهره گیری از ظرفیت مردمی پیشرفت حاصل شد، افزود: ۹دی را گرامی می داریم تا بگوییم باید از ظرفیت مردم برای پیشرفت و تعالی بهره بگیریم، هرجا از ظرفیت مردم استفاده نشد و از مردم فاصله گرفته شد خبری از مقبولیت و پایداری نبود چرا که این انقلاب برخاسته از مردم بود و باید مردمی بماند.

 

فرمانده سپاه کربلا در مازندران، با اعلام اینکه، بیمه‌نامه انقلاب توسط مردم در ۹ دی صادر شد، اظهار کرد: امسال چهلمین روز از شهادت محسن فخری زاده با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه تقارن پیدا کرد، اگر هر روز یکی از دانشمندان هسته‌ای را از ما بگیرند قطعا روزانه تعداد زیادی دانشمند جایگزین خواهد شد.

 

این مسئول با اشاره به برگزاری پیش کنگره گرامیداشتاولین سالگرد سردار قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور که  ۲۷ آذر با سخنرانی سرلشکر سلامی با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم از استان‌های گیلان، گلستان و مازندران در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، گفت: همچنین جشنواره رادیویی بسیج با حضور ۳۵ گروه رادیویی نواحی بسیج، برگزاری کنگره شعر شهید سلیمانی ۵ دی با عنوان پروانه انقلاب در بابلسر، برگزاری تور دوچرخه‌سواری با عنوان «ما ملت امام حسینیم» از ساری به مقصد مزار شهید سلیمانی نیز برای پاسداشت مقام این شهید والامقام انجام شد.

 

وی اجرای فضاسازی فرهنگی تبلیغی و محیطی، برگزاری جشنواره ملی دل گپ، برپایی موکب‌های سلامت و فرهنگی به نام شهید سلیمانی، اهدای کاشی مزین به تمثال شهید سلیمانی به خانواده های شهدای مدافع حرم، اجرای سرود پاتوقی در مراکز پرتردد شهرها، راه‌اندازی پویش‌های مردمی و کمپین‌ها با عنوان «مرد میدان» را  از دیگر برنامه‌های گرامیداشت حاج قاسم برشمرد.

 

سردار مسلمی با اشاره به اجرای رزمایش سراسری کمک مومنانه، اعلام کرد: در این دوره ۸۰ تن برنج، حبوبات و غلات آماده کردیم تا در قالب ۱۱ هزار و ۷۰۰ بسته به ارزش ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان تحویل نیازمندان شود. این بسته‌های حمایتی بین ۹ هزار و ۸۰۰ خانوار در قالب طرح شهید سلیمانی به همراه بسته‌های بهداشتی توزیع و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران، همچنین تولید و باز نشر محصولات هنری در فضای مجازی، برگزاری میز خدمت، کمک طلاب به کادر درمان برای افزایش معنویات، تجلیل از ورزشکاران که با ورزشکاران اسرائیلی رو به رو نشدند به یاد شهید سلیمانی در دستور کار قرار دارد.

 

این مسئول تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم به همراه اهدای لوح تقدیر سرلشکر سلامی، برنامه شب شعر با حضور شعرای آئینی، برگزاری کاروان‌های خودرویی، نواختن زنگ مقاومت در سامانه شاد، برگزاری یادواره شهید آبروی محله به یاد شهدای مدافع حرم و سلامت از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

 

وی خاطرنشان کرد: عمده برنامه‌ها با حداقل جمعیت و به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، برگزاری مسابقات نقاشی، کتاب‌خوانی و وصیت‌نامه شهید سلیمانی،راه‌اندازی پویش نذر نان و اهدای خون،اختتامیه جشنواره تولیدات هنری با محوریت شهید سلیمانی از این قبیل برنامه‌ها است.

 

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت با طرح شهید سلیمانی پای کار هستیم، گفت: تا قطع زنجیره ابتلا به کرونا فعالیت در محلات را خواهیم داشت که در این راستا، تعداد ۲ هزار و ۸۰۲ پایگاه فعال و ۸ هزار و ۳ تیم تشکیل شد، رصد و پایش با تیم‌های ۲ الی ۴ نفره صورت می‌گیرد که با توجه به تعداد خانوار محلات پایگاه اقدام به طراحی تیم می‌کند.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران، با بیان اینکه، تعداد روستاهایی که کار پایش رصد و مراقبت در آن‌ها صورت می‌گیرد ۲ هزار و ۴۴روستا است، گفت: تاکنون افراد شناسایی شده مشکوک به کرونا ۱۸ هزار و ۵۹ نفر بودند که با کمک تیم مراقبتی و با نظارت علوم پزشکی در خانه و یا بیمارستان درمان شده و سفیران سلامت هر خانه روند درمانی این بیماران را پیگیر هستند، همچنین از مجموع حدود ۸۵۰ هزار خانوار ۱۳۹ هزار و ۹۰۹ خانوار غربالگری شدند.

 

وی در پایان بیان کرد: ۸ هزار و ۲۵۵ نفر مبتلا قطعی داشتیم که در خانه و یا بیمارستان درحال درمان هستند، مجموع افرادی که طرح شهید سلیمانی به‌کارگیری شدند ۳۴ هزار و ۴۷۷ نفر در قالب تیم رصد اولیه مراقبتی و نظارتی هستند که با ۹ هزار و ۳۵۳ تیم در قالب این طرح ساماندهی شدند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .